Capitolul 13 "Tu Esti Fratele Meu?"

148 4 2
                                    

Chris(POV)

Astazi este 23 iulie. Este o zi foarte importanta pentru mine si nebunii mei. Astazi este ziua iubitei mele❤️❤️.
Astazi m-am gandit sa ma trezesc inaintea iubitei mele pentru ai pregati micul dejun. Când am coborat jos Zabadael isi facea cafeaua.
Eu: Bună dimineata Bro..... Ce faci?
Z: Neata Bro. Bine tu?
Eu: Bine auzi poti sa ma ajuti cu ceva te rog?
Z: Ce ai mai facut?? Spune si incepe sa rada.
Eu: Pai..... Azi este ziua lui Ale si ma gandeam sa ma ajuti sa ii fac micul dejun.. Ma ajuti te rog?? Spun si fac o fata de catelusi.
Z: Binee dar o sa trebuiasca ca eu sa ii i-au cadou lui Ale si tu nu o sa spui nimic ai inteles? Spune si flutura o lingura in fata mea.
Eu: Da Boss. Spun si ridic mainile semn de predare.
Z: Pai eu zic sa ne apucam mai repede pana nu se trezeste Ale... Ce vrei sa ii facem de mancare? Spune si isi pune sortul pe el.
Eu: Pai..... Ma gandeam sa ii facem niste clatite cu Nutella.
Z: Da este o idee foarte buna... Auzi a vorbit Ale cu Jojo? Ma intreaba in timp ce cauta ingredientele pentru clatite.
Eu: Nu... A spus ca astazi vrea sa ii spuna... Nici eu nu i-am spus Adei.. Spun si ma scarpin cu mana la ceafa.
O observ pe Ada cum coboara pe scari foarte bucuroasa si zic catre Zabdiel:
Eu: Cineva s-a trezit cu chef de viata
A: Pai m-am trezit cu chef de viata pentru ca am chef de niște cumpărături! Spune Ada aproape urland.
Eu: Nu mai urla nebuno ca poate o trezesti pe Ale. Ada se uita urat la mine apoi spune:
A: Chris dute și imbracate ca trebuie sa ii luam cadouri lui Ale si eu ma duc sa ii trezesc pe ceilalti si sa ii scriu un bilet lui Ale ca am plecat sa luăm mancare. Spune Ada pe un ton autoritar. O observ pe Ada cum urca repede pe scari dar totusi in liniste. Eu ma duc in camera pentru a ma schimba.

Ada(POV)

Urc pe scari si prima oprire este in camera mea si a lui Joel. Cand ajung deschid usa camerei incet si o inchid tot la fel de incet. Ma urc in pat si ma asez langa iubitul meu, îmi aplec capul peste al lui si il sarut ca si cum ar fi fost prima oara. Joel incepe sa își fluture genele lungi si imi raspunde la sarut. Îmi prinde față in mainile sale mari, si ma saruta mai apasat. Îmi adâncesc mainile in parul sau negru si cârlionțat și incep sa ma joc in el. Rup sarutul din lipsa de aer. Mă ridic din pat și îi spun:
Eu: Ai 5 minute la dispozitie sa te imbraci pentru ca trebuie sa ii luam cadou lui Ale! Spun si ies din camera, urmatoarea oprire este in camera lui Erick. Cand intru in camera lui Erick el era deja treaz ceea ce chiar m-a surprins placut:
Eu: Buna dimineata! Ai 5 minute sa te imbraci.... Ai inteles? Spun pe un ton destul de autoritar.
E: Da sefa am înțeles..... Dar unde mergem?
Eu: Mergem sa ii luam cadouri lui Ale desteptule. Spun si imi incrucisez mainile la piept.
E: Daaa era sa uit... Bine in 5 minute sunt gata! Ies din camera lui Erick si ultima oprire dar nu ceea din urma este camera lui Richi. Cand ajung in camera lui gasesc un pahar si ma duc in baie. Umplu paharul cu apa rece ca gheata si ii pun lui Richard pasta de dinti pe periuța de dinti. Ii vars paharul de apa in cap si ii pun periuta de dinti in mana si ii spun:
Eu: Bună dimineata! Ai 5 minute sa te pregatesti pentru ca mergem sa ii luam cadouri lui Ale. Cand ies din camera Joel si Erick deja erau in bucatarie cu Chris si Zabdiel.
Dupa ce toti eram gata ma hotarasc sa ii scriu un bilet lui Ale: "Draga Ale, am plecat cu baietii sa luam mancare.. Sa o scoti si tu pe Maya pe afara. Te iubim❤️"
Dupa ce lipesc biletelul pe frigider ies din casa si plecam in drum spre mall.

Ale(POV)

Ma trezesc si observ ca in casa este liniste...prea liniste. Într-un final ma decid sa ma dau jos din pat. In fata usii o gasesc pe Maya care nu mai avea rabdare sa ma trezesc. Maya sare in bratele mele si incepe sa se joace cu mine. Cobor pana in bucatarie, observ biletul lasat de Ada pe frigider. Il citesc si apoi uit pe masa si gasesc niste clatite care cu siguranta au fost facute de Zabdi. Dupa ce mananc ma decid sa merg sa o plimb pe Maya si poate o sa merg si putin cu ea prin parc.
Dupa ce ma imbrac ii pun hamul Mayei si ies cu ea. Aud telefonul sunand. Cand il scot telefonul din buzunar observ ca pe ecranul telefonului scrie"Bebe❤️" asa ca raspund.

Baieții visurilor mele ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum