*kdyby byl tebou posedlý Taehyung *
2/7
Vždycky zůstalo na to, co bylo správné a za co jsi bojovala , všechno o tobě bylo správné. Vždycky za tebou kráčí, uctíval půdu, na níž jsi chodila, tvé vlasy a oči , jako by si byla bohyně.
Nikdy nedovolí, aby byl s tebou unavený. Dokonce ani nebude muset na chvíli přemýšlet, až přijde na tebe.
Byla jsi vždycky jeho volbou.Byla jsi pro pro něj vším a přijal svůj život jako tvůj poměrně rychle. Vždy jste se podporovali a byl vždycky na tvé straně, aby s tebou chodil po cestě života. Vždy si vybral možnost, kterou si myslíš, že si vybral?Svou vlastní myšlenku a názory zmizely, protože jsi myslela, že ses setkal s někým jiným.
Taehyung vždycky myslel nad tebou, byla jsi pro něj bohyně.
Taehyung tě chtěl následovat v tvých krocích."Kdyby tu byla s/n, co by řekla? ,,
's/n je vždy svoucna , nebojí se překážek ...který bůh jí mohl vytvořit?'
Někteří lidé byli skutečně bezradni, opravdu hloupí. Taehyungu se na tebe smál když jsi chtěla aby s tebou seděl na pracovní schůzce, Tae býl tvůj talisman štěstí proto si ho chtěla vždy po jeho boků.
Domlovala jsi se ze zaměstnáncem a chtěl po tobě výší plat, dokonce říkal že jeho žena je nemocná a děti nemá jak živit. Lhal jak když tiskne. Samozřejmě si v tyhle lži nevěřila, vždyť neměl ženu ani děti. Vysvětlila jsi, mu že nemáš ráda lháře, a podvodníky už vůbec. Taehyung si myslel že tato osoba před ním byla příliš nevzdělaná, aby tě před tebou urazila. Nebo si dokonce myslel že s filtruje.
Ve tvém životě mají zájem hodně můžu ale ty si je odmítala.
Kdyby to bylo špatné pak Taehyung rychle změnil názor. Kdyby to bylo dobře, mohly bys nadále hovořit o tom, jak dokonalý jsi ,byla pro Taehyung situaci vítězná, neboť o tom mluvil jeden nebo druhý. A právě teď se ten člověk pokoušel na tebe myslet jako něco, co jsi nebyla, co nejsi.
No radši nechtěj vědět co si o tobě myslel. Ale omylem to vypustil z pusy a to Taehyunga naštvalo, ty si to samozřejmě slyšela a řekla mu že má padáka a tak ten chlap skončil s prací hlídače v tvem sídle.To nebylo vše. Tae si nedal pokoj a musel to udělat.
Od té noci toho chlapa nikdo neviděl..
"Jak se opovažuješ jí nazývat št*tkou ty zkur*y syne! Tohle jsi přehánal, teď to bude bolet"
' Musím jí chranit za každou cenu i kdyby to znamenalo zabíjet , je jen moje '
_________
ps: šťastného silvestra 🎇🎇🎊🎆-milián
ČTEŠ
BTS imagines X facts
Historia CortaRůzné představí a fakta o BTS. S/n tvé jméno Y/n tvá přezdívka L/n tvé příjmení #Bts2018|19