1. Května, 2011 - 16:23Dneska jsem byl zase s Nikol venku.. Chodím s ní skoro každý den, už jen ze dvou důvodů - je to moje přítelkyně a venku mě to celkově dost baví. Miluju ten pohled, na takovou malou osůbku smát se a užívat si života. Je celkem směšný, koukat nakoro 2 metrovýho týpka s 160 cm holkou.. Ale nevadí mi to, Nikol je ta nejlepší dívka na světě. Ale dneska se mi opět zdálo, že mě někdo sleduje.. přijdu si.. divně...
3. Května, 2011 - 17:10
Řekl jsem o všem rodičům. Měli radost, protože už podle nich "bylo na čase".. Zasmáli se tomu, ale byli rádi. Jsem rád taky, že jim Nikol nevadí. Ale chtějí ji vidět.. Nevím jako to vymyslet, abych je seznámil..Dneska jsem ale poprvý ciítil ve škole tak, jak venku.. Jak kdyby mě někdo sledoval.. Každej můj krok.. Poslouchal každý moje slovo.. Nevím.. Mám schizofrenii, nebo něco podobnýho? Doufám že ne..
5. Května, 2011 - 15:12
Přemýšlím, že bych zašel k psychologovi.. Nedá se to pomalu vydržet.. je to strašný.. ten někdo je tu pořád se mnou.. když jdu ze školy, je za mnou.. Když sedím v lavici, je za mnou.. JE VŠUDE.. Potřebuju se toho zbavit co nejdřív. Nemůžu takhle přeci žít.. Měl bych o tom říct rodičům?..
10. Května, 2011 - 13:44
Objasnil jsem to rodičům a vzali mě ke psycholožce. Začínám to řešit.. Doufám, že to je jen nějaký pocit a doopravdy mě někdo nesleduje.. Dneska jdu ještě s Niky ven, tak doufám, že se tak nebudu cítit.. Pokud ano, bude to hodně špatný..
10. Května, 2011 - 18:32
Byl tam..ZASE..Ten, co mě sleduje každý den.. Tentokrát už jsem zahlídl i stín.. potřebuju pomoct.. nemůžu spát, jíst, chodit ani dýchat bez toho, aniž bych měl pocit, že někdo stojí za mnou a pozoruje mě..
ČTEŠ
Poslední stopa
Misterio / SuspensoZnáte to.. Máte holku, máte prachy a krásnej život. No a zničehonic se vám rozplyne mezi prsty.. Že ne? Tak teď poznáte.