ŞİMDİ OKUDUĞUN (un)popular k-pop opinions (kendi düşüncem) Random kpop hakkındaki düşüncelerim Çok merak ediyorsan oku #2ne1 #bigbang #blackpink #blockb #bts #exo #gfriend #girlsgeneration #got7 #ikon #jyp #kpop #mamamo #momoland #nct #redvelvet #seventeen #sf9 #snsd #straykids #tvxq #twice #winner #yg ▶ 97~ 2018 EN YAKIŞIKLI YÜZLERİ 83 7 3 SadeceBenVeKendim tarafından SadeceBenVeKendim tarafından Takip Et Paylaş I-post sa iyong profile Ibahagi gamit ang Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş I-post sa iyong profile Ibahagi gamit ang Email I-report ang Kuwento Listeyi gördüğümde aklıma birtkaç kocaman soru geldi 1.Cha Eunwoo nerede? Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 2. Lucas ve Winwin neden hak ettiğinin aşağısında? Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 3.Jungkook 2. Sırada işin ne?Yakışıklı olduğuna katılıyorum ama o kadar değil Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.