Uyandım. Saat kaç yaa? OLAAMAAZZZ OKULAAA GEÇ KALIYORUMMMMMM YAAAA!!! Ayy dün Astoria geç kalmayın demişti.. Offf! Hemen üstümü giyindim. Gigi'yi ve Pompomları alıp ejderhamı çağırdım.
~45 Dk Sonra
Okula varmıştım. Ders Dr. Kurbağı'nındı. Hemen sınıfa gittim ve Dr. Kurbağa'ya görünmeden bizimkilerin yanına gittim.
Astoria: Sonun da Rose! Ve bu arada sen yokken gruplar belli oldu...
Hawk: Hepimiz grubuz.
Ben: İNANMIYORUM BU SÜPEEER HAVALI HAHAHAHA (Rose'un ünlü gülüşü)🤪
Galiba biraz fazla bağırdım ki herkes bana baktı.
Ben: Offf canım sıkıldııı.😤LingLing ver bakayım şu şişeyii!🤪
LingLing'in elinden şişeyi aldım.
LingLing: HAYIR ROSE SAKIN YAP-
Çok geç kalmıştı. Çünkü ben şişenin içindeki iksiri çoktan karışıma dökmüştüm. LingLing'in sözünün devamını duymadım. Çünkü patlamıştı.
Ben: HAHAHA SÜPEER HAVALIIĞĞ🤪
Joy'un elindeki şişeyi aldım ve onu da döktüm ve yine bir patlama oldu.
Saçım şekilden şekle girmeye başlamıştı. Kendimi tuhaf hissediyordum... Başım dönmeye başladı.. En son duyduğum ses Hawk'ın "ROSE" deyişiydi.~Hawk'tan
Ben: ROSE
Rose bayılmıştı. Onu hemen tuttum.
Shawn: Çabuk onu hemen Cinderella Şatosu'na götürelim.
Joy: Tamam ben büyükbabama söyleyeyim.
Joy, Dr. Kurbağa'dan izin aldı. Hep birlikte Cinderella Şatosu'na gittik.
Esquire: Bu olayı Müdüre Cinderella duymadan halletmemiz lazım ama nasıl???
Astoria:BULDUM CİNDERELLA ŞATO'SU KÜTÜPHANESİ'NDEN BULABİLİRİZZ!
Ben: Tamam siz gidin. Ben Rose'un yanında kalayım.
~Joy'dan
Herkes çok endişeliydi. Herkes kitaplara bakıp duruyordu.
(ARKADAŞLAR O KİŞİ ROSE DEĞİL DE ASTORİA DÜŞÜNÜN)
Astoria o kadar çok kitaba baktı ki. Hepimizin baktığı kitapları toplasak onun baktıklarının çeyreği etmez.
Astoria: BULDUM!!! Bu kitapta Rose'u nasıl uyandırabileceğimiz yazıyo. Kitaba göre Rose ancak bir şekilde uyanabilir. O da...
Arkadaşlar kısa oldu. Ama sıkıcı olmasını istemiyorum. YB yarına gelir diye umuyorum. Sizleri çook öpüyorum. BB😋😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌜MuCiZeVi🌛
RomanceRegal Academy'ye yeni başlayan Rose'un yaşadıkları. 😋😎🤩 Ön yargıdan doğan bir aşk... ~Kitap kapağı bana ait~