1.

278 20 7
                                    

|Oczami Juda|

Kiedy przestałem słuchać się Darka, moje życie zmieniło się na lepsze. Obecnie uczę się w Gimnazjum Raimona oraz gram w ich klubie. Nie długo turniej strefy futbolu to oznacza więcej drużyn oraz większą popularność!

- Hej Jude! - usłyszałem głoś Marka.

- No Hej Mark - przywitałem się z kumplem.

- Słyszałeś że nowa dziewczyna przeprowadziła się do Japonii? - rzekł Mark.

- Nic nie słyszałem. A z jakiego kraju pochodziła? - zapytałem Marka.

- Chyba z Polski, ale nie jestem pewny - odpowiedział Mark.

- Dobra dzwonek jest chodźmy na lekcję - powiedziałem.

Gdy weszliśmy do klasy zauważyliśmy dziewczynę której nigdy wcześniej nie widzieliśmy.  

Ja z Markiem usiedliśmy w swoich ławkach. Po chwili wszedł profesor i powiedział:

- Mamy nową uczennicę w naszej szkole. Przedstaw się.

- Mam na imię Sandra i pochodzę z Polski. Jestem fanką k-popu i uwielbiam tańczyć oraz śpiewać.

- Dobrze. A teraz usiądź w ławce tam koło Juda jest wolne miejsce. - powiedział profesor.

Sandra po chwili podeszła do mojej ławki i usiadła obok mnie. Sandra ma krótkie brązowe włosy z jasnymi końcówkami i niebieskie oczy które wyglądały na smutne. Sandra jest ubrana w czarne leginsy z napisem na lewej nogawce #Just Be Cool, czarny crop top z napisem Happy, zwykła bluza z zamkiem oraz kapturem i czarne buty z szerokim obcasem. ( zdjęcie w mediach )

- Cześć Jestem Jude - przedstawiłem się dziewczynie.

- Cześć jestem Sandra - odpowiedziała po chwili dziewczyna.

Powiem od razu. Jest bardzo ładna i mi się podoba. Chciałbym z nią chodzić, jutro lub pojutrze zapytam się dziewczyny czy chce zostać moją dziewczyną. 

 |Oczami Sandry|

Ten Jude mi się podoba. Zakochałam się w nim. Mam nadzieję, że czujemy do siebie to samo. 


I mamy pierwszy rozdział nowej książki o Judzie! Jak wam się spodoba zachęcam do followa, gwiazdki oraz komentarza!

Bajoooo!

Miłość PingwinaWhere stories live. Discover now