Знайомство

61 5 12
                                    


Привіт, мене звуть Вероніка Лотш, мені 16, я в 10 класі і живу в Нью Йорку. Так мій тато Хірам Лотш президент Америки, а мама перша леді Америки Герміона Лотш. Я дуже люблю своїх батьків, вони в мене найкращі. Я стерва, але багато хто думає що просто Сама Настояща Рідкісна Сучка, яку ще треба пошукати, але мені пофіг що вони думають про мене, хоча я і стерва, я люблю робити добро. Усі вважають що якщо мій тато президент, то я крім грошей нічого не люблю, і людей вважаю гімном під ногами, але це не правда. У мене є одна найкраща подруга, Бетті Купер, їй як і мені 16 і вона також у 10 класі. Ми з нею дружимо з самих пелюшок і вона мене постійно підтримує. Ми з Бетті одинокі левиці😂,  хлопців не маємо, але нам подобаються два дурака з еліти. Доречі ми з Бетті також еліта. Ну так ось, цих дібілів звуть Річард Ендрюс і Баклан Джонс. Річард подобається мені, а Баклан-Бетті. Річарду 17, він з нами в класі, сидить заді мене, дуже любить собак, і взагалі дуже хороший. У нього є пес породи «Лабладор» і звуть собаку Вегас. Я собі також хочу собаку, тільки не Лабладора, а Хаскі, голубоокого. Річард як і я, брюнет і кароокий. Грає в баскетбол, фудбол, і займається плаванням. А я також люблю баскедбол і плавання, але замість футболу я займаюсь фігурним катанням, черлідингом і малюванням. І ще ми з Річі любимо співати. У нього дуже гарний голос.Баклан шатен з карими очима, 17 років, сидить разом з Річі заді Бетті. Бакі як і Річі футболіст, баскетболіст, і займається плаванням, а замість співів він пише. Постійно ходить в шапці, стиль у нього такий. Наче хороший хлопець. Геть забула, а Бетті русява дівчина з блакитними, як небо очима. Має старшу сестру Полі Купер, яка зустрічається з Джейсоном Блосомом. У них наче все нормально, скоро має бути весілля. Наче все розказала...

Дочка президента Where stories live. Discover now