Baiatul ajungand la varsta de 14 ani si terminand 8 clase , se gandea ca cel mai bina ar fi daca si.ar gasi un loc de munca .
La varsta de 14 ani baiatul hotarase sigur sa plece la munca pe santier , fara ca cel putin sa isi intrebe mama.
La 3 zile dupa ce ii venize ideea sa plece pe santier , baiatu o puse in proctica . Isi luase rucsacul si cateva haine de schim si plecase la cea mai apropiata gara de trenuri din zona lui , pentru a ajunge in capitala unde urma sa lucreze.
Acesta ajungand in capitala dupa 2 ore de mers cu trenu sa dus si a umblat prin capitala doua zile pana si.a gasit un loc de munca pe santier. Dormind prin gari si cersind bani de mancare timp de 2 zile pana acesta si.a gasit un loc unde puta munci .
Baiatul era foarte bucuros pentru ca si.a gasit un loc de munca pe un santier unde mai lucrau alti 300 de persoane pe langa el .
Trecu o zi , trecu doua zile si mama baiatului incepuse sa isi faca griji pentru el . Il tot suna la telefon disperata , dar in zadar baiatul nu vroia sa ii raspunda , ii dadea doar un mesaj scur cu "Sunt bine ,mama . Nu iti face griji ". Mama acestuia nu stia ce sa faca ,nu stia unde sar putea ascude baiatul ei .
Trecu doua luni de cand paiatul era la munca pe santier ne spunandui mamei sale unde se afla . Acesta vazand ca au trecut doua luni si strangand ceva banuti hotarase sa sa isi ia cateva zile liber pentru a se duce acasa la fratii si mama lui care il astepta de mult timp ne stiind nimic de baiatu ei .
CITEȘTI
Tristetea Trecutului
Dla nastolatkówEste vorba de un baiat care a trecut prin prea multe la o varsta destul de frageda.