Taehyung byl po zbytek rána s Jungkookem, který mu vyprávěl různé věci a nebo komentoval úžasné zadky ostatních vězňů. Ptal se ho i na pár otázek, jako "S kým z nich by ses vyspal?" a dalších nevhodných věcí. Taehyung byl znova a znova rudý.
Jejich konverzaci ale přerušil křik, který se rozléhal po celé jídelně. Téměř všichni se za zvukem otočili, nadšení co se zase děje.
"Co to kurva? Chceš abych tě do prdele zabil?!" Vykřikl malý, černovlasý muž na muže stojícího před ním. Na jeho krku již byly vidět žíly z naštvanosti.
Muž stojící před ním ustoupil o krok dozadu. Na jeho obličeji a pohybu těla šlo vidět, že z toho byl vcelku rozrušený. Dal před sebe ruce, aby dal jasně na jevo, že se prát nechce.
"Poslouchej, omlouvám se ok?" Řekl trošku uspěchaně, protože věděl že mužův temperament je stejná jako výška, velmi krátký.
Dozorci již vstoupili do jejich konfliktu a odtrhli je od sebe. Ostatní vězni se radši nazpátek otočili ke svému jídlu, jelikož s nimi nikdo neměl mít nějaký problém.
Taehyung se otočil nazpátek k Jungkookovi a zeptal se ho, co se děje a kdo tenhle konflikt vyvolal.
"Min Yoongi, vždycky vyvolává hádky kvůli malým hloupostem. Být tebou, držel bych se od něj co nejdál."
Taehyung jen přikývl a vrátil se ke zbytku svého jídla. Když byl konec času na snídaně, Taehyung musel začít dělat jeden z jejich trestů. Samozřejmě společně s jeho spolubydlícím Jungkookem.
Jejich jména byly společně zavolány, aby šli na určité místo úklidu. Každý týden se tyto dvojce mění, aby jste po celou dobu pobytu ve vězení nebyli pouze s jedním člověkem. Někteří byli šťastní, že měli ještě dva dny s jejich spolubydlícími a ostatní se změny už nemohli dočkat. Přesněji černovlasý muž, který právě podezřele pozoroval Taehyunga, který má pracovat s Jungkoom.
"Je roztomilý."
-
Co si o tomto příběhu zatím myslíte? :)
ČTEŠ
my seductive cellmate + vkook
Fanfiction"Nevydržíš tady ani jeden den, nováčku." "Máš štěstí že si roztomilý Kim Taehyung." Top!Jungkook Tohle je pouze překlad. original story by @taeslostboy