2. Bölüm

150 10 4
                                    

Biraz rahatladım telefonumu , çantamı ve anahtarımı alıp evden çıktım . Çok üzgündüm annem ile babamın nerede olduğunu henüz bilmiyordum. Kardeşim ise bilmiyorum canavar olmuştu sanki . Ne oluyor sanki rüyadayım gibi . Dışarda tanıdığım kimse yoktu . Aaaa 1 dk AMCAM OLİVER!! HEMEN ONA TELEFON AÇMALIYIM. Aradım ama olmadı . 1-2 metre sonra telefon vardı gittim . Ve numarayı çevirdim . Çalıyor "DIR,DIR,DIR..."

-Merhaba Oliver Amca

-Merhaba melissa nasılsın bakalım?

-Hiç iyi değilim amca başıma tahmin edemeyeceğin kadar garip ve korkunç şeyler geldi.

-Telaş yapma melissa ne oldu ?

-Bu şekilde altamam amca etrafımda çok fazla kişi var sen nerdesin?

-Evdeyim .

-Tamam ben hemen geliyorum amca .

Amcama herşeyi bir bir anlatacağım . Çok korkuyorum o belkide yardım eder.

Yavaşça yürümeye başladım etrafıma bakmadan .

İşte orası ! Geldim bile. Kapıyı çaldım ve amcam hemen açtı .

-Merhaba Oliver Amca!!

-Merhaba kızım.

-Çoktandır görüşmüyoruz kızım özlettin kendini.

-sende amca. İçeriye gelebilirmiyim ?

-tabi kızım gel içeri.

Yavaşça içeri geldim ve amcam bana birşeyler ikram etti ama tok olduğumu söykedim ısrar etti . Neyse daha sonra amcama olan biten herşeyi anlattım . İlk başta inanmadı . Daha sonra şunları söyledim ;

-Bak Oliver Amca yıllardır mutlu bir aileydik fakat şuan ailemin nerede olduğunu bile bilmiyorum.Kardeşimin hali berbattı bende saklandım . Daha sonra etraf sakinleşti ve aşağı indim . Sadece sen aklıma geldin ve aradım . Sence yıllardır hiçbirşey olmadı bugün mü saçmalayacağım amca ? 25 yaşındayım bu kadar saçma bir şaka yapacağımımı sanıyorsun ? Ha ? Bak amca şuan bana inanabilecek tek kişi sensin.

Amcam şaşkındı ama inanmıştı daha sonra kapı çaldı.amcam biraz yaşlıydı ondan önce ben hemen koşarak açtım . Açtığımda 2 adam FBI'dan geldiklerini söylediler. Ve bana "melissa stewart'ı tanıyormusunyz ?" Dediler bende "benim." Dedim . Benimle konuştular kardeşim ve ailem hakkında olan biten herşeyi anlattım . Şaşırmamışlardı sanki bu duruma alışkınlardı daha sonra bana uzun boylu olanı "sizi anlayabiliyorum." Dedi ve sinirlendim.

Ben : beni nasıl anlayabiliyorsunuz ?! Ha ? Kardeşini uyandığınız anda miğdesi açılmış durumda sizin karşınızda durdurumu ? Daha ailemin nerede olduğunu bile bilmiyorum.!

Daha sonra bana " bizde aileni ve kardeşini kurtarmak için burdayız ." Dediler.sakinleştim ve onlara üzgün olduğumu söyledim . Sadece gördüğüm şeyler inanılabilecek gibi değilde daha sonra sorun olmadığını söyleyip gittiler.bu akşam amcam burada kalıp beni güvende tutacağını söyledi kabül ettim . Ve hemen uyuduk . Sabah amcam beni uyandırdı sanırım rüyamda terlemiş ve bağırmışım fakat ne gördüğümü bile hatırlamıyorum. Neysa amcamla kahvaltı yaptık ve başımın çaresine bakabileceğimi söyledik . Teşekkür edip çıktım eve girdiğimde . Bir baktım mı.. O iki adam burada FBI'dan olanlar?!!!

My Supernatural LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin