Hey hey hey! Neye uğradığımı şaşırdım.Ve bağırmaya başladım "hey siz?! Burada ne yapıyorsunuz..? Donakaldılar ama uzun olanı dayanamadı ve cevap verdi..
-ah biz..
Ben: evet siz..!
Uzun uzun bakan "bak sizi takip etem şeyler var.."
Ben: nasıl yani siz ne saçmalıyorsunuz?!
İlk önce adlarını sordum çünkü karıştırmaya başlamıştım ve kafamda öyle ... Herneyse uzun olanı sam tatlı olanı ise dean'miş.
Dean anlatmaya başladı: bak canavarlar,şeytanlar vb şeyler ... Lanetlisin.
Ben korkmaya başladım tranva geçiriyorum..bir günde bu kadar saçmalık yetti bana. Bende onlara karşılık verdim
Ben: delirdiniz mi siz??
Dean: bak böyle devam ederse anlamamaya devam edersen ilerisinde hiçbirşey anlamazsın.
Hey bu biraz sert olmuştu bende sakince "peki." Dedim ve sam anlatmaya başladı:
-bak biz avcıyız .
Ben: kuş felan mı yani hayvanları mı avlıyorsunuz?
Dean sırıttı ve sam'a "dostum daha açık konuş."
Sam: bak biz avcıyız doğaüstü şeyleri avlıyoruz "şeytan , canavar" vb . Sende bunlardan birisin lanetlisin. Sen korkmaya devam edersen hiçbirşey yapamayız . Dedi bende "tamam ne yapmalıyım ?" Dedim .
Sam: şuanlık sadece evini incelememize izin ver."
Bende "tamam" dedim . Ve evi dolaşmaya başladılar bir ses duydular ve dean etrafıma yuvarlak tuz döküp orada durmamı istedi bende uydum ve tuz yuvarlağın içinde durdum. Onlar yukarı çıktılar ama tuzun ne olduğunu bilmşyordum ve çıktım. Sonra sanki birşey üzerime gelmeye başladı. Ve çığlık attım dean ve sam yanıma geldi. "Heyy ne oldu neden kapandan çıktın?!" Dedi . Bende cevap veremedim ve bana saçma geldiğini açıkça söyledim. Dean:
-sana turta yemekte saçma gelebilir ama biz yiyoruz çünkü lezzetli.
Ne turtası ya of. Ne diyor bu. Mimiklerimle belitmiştim ve anlamıştı.
Dean: bak kısaca seni güvende tutmaya çalışıyoruz ve bunu bozmamalısın dedi ve arkadan koşarak sam geldi. Ve "gitmeliyiz. " dedi.Dean neden dedi ama sam telaşlıydı ve arabaya bindik bende "vay siz şki serseriye göre iyi seçimmiş." Sonra dean de kafasını sallandı sanki birini hatırlamıştı herneyse... Arabaya bindik. Ve gitmeye başladık . Issız yerlere gelmeye başlamıştık. Ve yolda hiç araba olmamasına rağmen büyük bir kamyon belirdi hey oda ne aman Tanrım!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Supernatural Life
ParanormalMerhaba arkadaşlar ben melisa bu hikayeyi arkadaşı hazal ile birlikte yazacağım .ben melissa sweward adlı rolü canlandıracağım arkadaşım ise alice sunshine . Beni canlandıran ünlü kristen steward . Arkadaşım ise barbara palvin . Ek oyuncularımız jen...