Καθίσαμε με τα κορίτσια στον καναπέ του σπιτιού για να παρακολουθήσουμε την συνέντευξη των bts.Πηγαν στην πιο διάσημη εκπομπή της Κορέας!
Γωγω: Ανυπομωνω να δω πως θα φαίνεται ο κουκι Μου?
Εμμα:χάλια θα είναι όπως πάντα...
Και έσκασα εγώ και η Εμμα στα γέλια...
Γωγω: ειιιιι λίγα τα λόγια σας για τον κουκι μου...Νομίζεται οι δικοι σας είναι καλύτεροι?
Εγω:φυσικαααα...Ο jimin είναι ο πιο σέξυ από όλους ....
Και αφού συνεχίστηκε για κανένα 10λεπτο αυτή η όμορφη συζήτηση για το ποιος είναι ο πιο ωραιοσ...
Φωνάζει η Εμμα....
Εμμα: ξεκινάειιιι σκάστε...
Και ανοίγει την τηλεόραση...
Γωγω: τα αγοριαα μας είναι κουκλιαααααα......
Εγω: αχχχ πόσο γλύκας φαίνεται στην κάμερα ο jimin!!!
Εμμα: Ο jin γτ φαίνεται τόσο αθώος ενώ στην πραγματικότητα είναι ανώμαλος με τα όλα του????
[...]
Μετά από μια ώρα αφού τελείωσε η συνέντευξη τουσ αποφασισαμε με τα κορίτσια να παραγγείλουμε πίτσες και να δούμε ταινια....
Εγω: τι ταινία θα δούμε?
Εμμα: Όχι κλαμα παιδιά δεν αντέχω να πλανταψω σαν γατσόνι και να κλαίω όλο το βράδυ.
Γωγω:και εγώ δεν θέλω κλάμα...
Εγω: να δούμε θρίλερ?
Εμμα: να σου πω δεν θα έλεγα όχι νομίζω πως έχω όρεξη για θρίλερ σήμερα!!
Εγω: οντωσ νόμιζα ότι θα έλεγες αμέσως Όχι....εσύ Γωγω μου?
Γωγω:Αμμ κορίτσια ξερεται ειμαι φοβιτσιαρα...εμμ..Και..
Εγω: σιγά κάτσε δίπλα μου και θα σε πάρω εγώ αγκαλίτσα όταν φοβάσαι....
Εμμα:πόσο τζέντλεμαν
ВЫ ЧИТАЕТЕ
🥀Fifty Shades Of Park Jimin🥀
ФанфикΤα τελευταία 5 χρόνια όνειρο μου είναι τα γνωρίσω τον Jimin από τους Bts... Όμως σε μια εκδρομή του σχολείου μου όλα άλλαξαν...και θα δείτε τι εννοώ στην πορεία !