1.

127 3 0
                                    

Harry

Néé  já do žádné  psychárny nepůjdu “ řval jsem na své rodiče potom co pro mě pár lidí přišlo z psychiatrické léčebny.
Které mě bez souhasu posadili a připoutali do takové velké něco jako rádoby dodávky a jeli jsme .

Aby jste byli v obraze tak Vám řeknu moje story zatím co jsem v dodávce ...

Začalo to když mi bylo 15 let
V tu dobu jsem zjistil, že jsem adoptovaný ( což nebyl ten důvod, ale jeden z mála)
Hlavní důvod je že jsem nějak cítil, že jsem divný prostě že se mi nějak začali
líbit kluci ....
Což pro mě je trochu i do teď trauma přece nemůžu být buzna!
Miloval a miluju prsa a vagíny, ale tohle mě dostalo !
Stalo se to na škole kde byl takový ničema ke kterému jsem začal cítit něco velmi divného jako kdyby mě přitahoval
Ale to jsem přece nemohl dopustit svému JÁ takže jsem si řekl, když ho budu šikanovat tak to nějak přestane.
Po dobu šikanování to k tomu klukovi sílilo a nevěděl jsem co dál, tak jsem se začal řezat prostě celkově sebepoškozovat...jelikož jsem si myslel že to dostanu z těla ven ( velká blbost co?)
Zatím co se ten klučina přestěhoval a odešel ze školy byla pro mě úleva a dobrá zpráva, ale přes to všechno jsem se řezal dál protože jsem to cítil pořád .



Ahojte!
Tohle je nový příběh, který zkusím . Mám toho ještě hodně na co se můžete těšit ale zatím jsem napsala jen tohle .
Snad se vám to bude líbit budu jen ráda .
Love u guys ❤

LEAVE ME ALONE! ✓  ( Larry )Kde žijí příběhy. Začni objevovat