Zombi je covek koji je umro,ali,ozivljen vesticarenjem,izlazi nocu iz groba i vraca se medju ljude kao zivi mrtvac.ta stvorenja su se"vratila" u zivot zahvaljuci delu nekog vrazijeg vesca,koji ih je "prizvao" pomocu vudua,magije nastale u Africi.
Izopaceni vestacili carobnjak izabere zrtvu po svojoj volji,odlazi u njenu kucu i primenom svojih vesticjih umeca odvaja joj dusu od tela.Od tog trenutka se zacarana osoba razboli i ubrzo umre.posle sahrane,vestac odlazi do groba pokojnika i,izgovarajuci carobne formule,vraca mu dusu,a u bezivotno telo sipa niz lekovitih napitaka.Pokojnik na kraju ozivljava,i vestac tada moze da ga potcini svojoj volji.On je sada postao zombi!
Od trenutka kada ozive,te spodobe se pretvaraju u robove vestca koji ih je "probudio" i pokoravajuci se svim njegovim naredjenjima,jer ta stvorenja gube pamcenje i svoju nekadasnju licnost.Zombi moze da jede,dise i govori,ali se ne seca niceg iz svog ranijeg zivota i ne shvata nista o svom sadasnjem stanju.
Nije ihtesko prepoznati,posto njihova lica ne menjaju izraz,oci su im bezivotne,pogled hladan kao led.Zombi uz to ima trepavice bele kao pepeo,a na telu su mu vidljivi ociti tragovi raspadanja...smrti!
Zombi hoda sporo i klati se pri hodu,i moze da dobro vidi u mraku.U svakom slucaju,njegovi pokreti su mehanicki i vise podsecaju na robote nego na zive ljude.
Poznavaoci vudu magije veruju da ako zombi okusi so,makar i sasvim malim kolicinama,pamcenje mu se vraca i postaje svestan sta mu se dogodilo.Tada se,veoma iplasen,vraca zauvek u svoj grob i vise se ne pokorava volji zlog carobnjaka,svog gospodara.