Au trecut cateva zile de cand am imbracat costumul pentru prima data. Drew a spus ca nu ma mai lasa sa il port pana nu imi stapanesc cum trebuie abilitatile si reflexele. Nu inteleg de ce este asa de ingrijorat, nu voi muri prea curand daca incep sa cutreier strazile.
-Williams! striga cineva si ma trezeste din visare.
-Hm? Ce e? intreb nedumerit, aruncand cateva priviri prin sala si observ ca sunt la ora de chimie.
-Ce e?! Esti la ora de chimie, nu la cea de hibernare! striga doamna Marin la mine.
-Stiu, imi pare rau, doamna profesoara, spun si imi intorc capul in caiet, unde am desenat un varf de sageata.
-Prea bine, dar sa nu se mai intample! tipa si se intoarce la predat.
-Vrajitoare senila... spun in soapta, facand-o pe colega de langa mine sa chicoteasca.
Dupa inca cinci ore plictisitoare, in sfarsit pot merge acasa, imi iau ghiozdanul si ma intrept spre orfelinat cat de repede pot. Ajung in cele din urma si sunt chemat la masa, imi iau o felie de pizza si o doza de cola, inaintez spre aceeasi masa si imi termin mancarea in liniste.
Ma ridic, intreptandu-ma spre camera mea, ma imbrac si ma pun in pat, peste cateva minute fiind stingerea.
Stingerea se da, iar eu sar pe fereastra ca de obicei. Alerg din nou pana la depozit, unde Drew ma asteapta.
-Hei, Jack! Cum a fost azi? ma intreaba Drew imediat ce ma zareste.
-Ca de obicei, la fel de plictisitor, raspund dand mana cu el. Ziua ta cum a fost?
-Eh, se putea si mai bine, spune ridicand din umeri, acum, gata cu povestile, hai sa ne antrenam.
Dau afirmativ din cap si ne punem in pozitie de lupta. Il atac cu un pumn, dar il bareaza, intorcandu-mi bratul. Imi da drumul, apoi ma loveste cu un genunchi in stomac si un pumn in arcada. Cad la pamant si ma ridic cu greu, ii prind piciorul si il dezechilibrez, reusind sa ii las garda jos, ii dau un pumn in coaste si un genunchi in stomac. Drew cade la podea, dar se ridica rapid, atacandu-ma cu un picior in piept. Imi pierd echilibrul pentru o secunda, dar mi-l recapat repede. Ii prind un cot in nas si un picior in spatele genunchiului, Drew cazand in genunchi. Ma pozitionez in fata lui si ii dau un pumn de cade pe spate.
-Esti bun, spun gafaind.
-As putea spune acelasi lucru despre tine, zice ridicandu-se.
Zambesc, el returnandu-mi gestul. Aud un tiuit si imi intorc capul spre usa din spatele meu. Drew fuge in acea directie, eu urmandu-l. Deschide usa si porneste ceva ce seamana cu un radio.
"Am nevoie de toate unitatile posibile pe strada Rosenwood. Un camion este dat in urmarire generala, strada RosenWood si se indreapta spre Cliff&Dale. Toate unitatile posibile, va rog"
Ascult cu atentie, apoi il privesc pe Drew cu subinteles.
-Stiu ce ai de gand, iar raspunsul meu e "nu".
-Haide, Drew! Nu e chiar asa greu, ma pot descurca cu o urmarire de masini. Te rog! ma milogesc in fata lui, dar pana la urma ma lasa.
Merg si ma imbrac repede cu al meu costum, imi iau tolba cu sageti si cutiuta paralelipipedica, apoi ma pregatesc sa ies pe usa, cand imi dau seama ca am nevoie de ceva.
-Stiam ca ai sa realizezi odata si odata, spune Drew si imi face semn cu capul sa il urmez.
Iesim pe o usa din colt, care duce la garaj, da, depozitul are garaj. Ma las condus de prietenul meu pana la ceva acoperit. Drew ma priveste o secunda, apoi trage polata ce acoperea un motor superb. Un CBR 1000 Honda negru mat, doamne, stia ca imi doresc una, dar nu credeam ca mi-o va da in prima mea misiune...
-Dumnezeule... este minunata! Exclam asezandu-ma mai bine langa ea, admirand-o.
-Este doar pentru activitatile tale ca erou, nu pentru uz zilnic, ma atentioneaza.
Incalec motorul, iar Drew alearga sa deschida usa garajul. Imi pun masca, apoi gluga si ii dau bataie, inainte sa accelerez, Drew mi-a spus ca urmarirea se indreapta spre strada asta. Conduc pana pe o alee, unde astept ascuns pana se aud sirenele politiei, apoi un scartait de roti. Bag cheia in contact si accelerez, luand-o pe urma masinii urmarite. Scutur din mana stanga si cutiuta paralelipipedica se transforma in arc. Iau o sageata si tintesc una dintre roti, mai aleg una, facand acelasi lucru. Masina pune frana, iar soferul iese, incepand sa alerge in padurea de langa marginea orasului. Las motorul undeva in boscheti si ma iau dupa el. Il prind in cele din urma la rau. Vrea sa se intoarca, dar da de mine, cazand pe spate. Are o masca de schi pe fata, il iau de bluza, ridicandu-l in sus. "Imi pare cunoscut" gandesc. Ii dau joc masca si cand vad cine e, imi pica fata.
-Allen?
CITEȘTI
Justițiarul
ActionCand eram mic, o nedreptate a fost facuta, parintii mi-au fost omorati, dar ii voi razbuna, chiar daca trec prin flacarile Iadului. N/A: Daca vreti sa aflati ce va face Jack in continuare, va sugerez sa imi cititi cartea😁