3

108 9 3
                                    

                              Jimin


Nousin auton takapenkille. Jin ajoi pois kotini pihasta ja suuntasi ensin Taehyungille. Kun päästiin Taehyungin kodille mentiin kaikki kolme koputtamaan hänen oveen. Kun Taehyung tuli avaamaan oven hänen takana oli joku. Se oli Jungkook. Heillä kummallakaan ei ollut hirveästi vaatteita ja he näyttivät olevan herännyt vasta.

‘’ Mitä vittua?? ‘’ Hoseok kysyi hämmentyneenä.

‘’ Me taidettiin juoda pari liikaa ‘’ Taehyung sanoi kiusaantuneena.

‘’ täs on nyt ollu joku muukin syynä kun vaan alkoholi ‘’ Jin sanoi

‘’ Sanokaa rehellisesti et onks teil jotain muuta kun vaan kaveruutta. Siis jotain säätöä?? ‘’ Sanoin Taehyungille ja Jungkookille

He katsoivat toisiaan ja punastuivat. Minä, Hoseok ja Jin naurahdimme.

‘’ No mut menkää laittaan vaatteet päälle ja tuokaa tavaranne niin päästään joskus lähteekin. ‘’ Hoseok sanoi.

Taehyung ja Jungkook meni ylös ja laittoi vaatteet päälle. Minä, Jin ja Hoseok pystyimme selkeästi kuulemaan kun Taehyung ja Jungkook suutelivat yläkerrassa. Katsoimme kaikki kolme toisiamme ja hymyilimme.

‘’ Awwww ’’Hoseok sanoi minulle ja Jinille

‘’ Miks mullakin ei vois olla ihanaa poikaystävää’’ Sanoin ja esitin itkevää.

‘’ Kyllä sä vielä sen oikeen löydät ‘’ Hoseok sanoi minulle ja halasi minua.

Taehyung ja Jungkook tuli alas ja heillä oli tavaransa mukana. He laittoivat kengät jalkaan ja menivät ulos niinkuin me muutkin oltiin tehty. Laitettiin heidänkin tavarat autoon ja lähdimme pois pihasta.

‘’ Kaunko te ootte seurustellut ‘’ Jin kysyi

Taehyung ja Jungkook oli hetken hiljaa.

‘’ kai jotain 3 kuukautta ‘’ Jungkook sanoi hiljaa

‘’ Miks te ette voinut sanoa meille?? ‘’ Kysyin kahdelta pikku kakaralta jotka istui vierekkäin auton pimeimmässä nurkassa.

‘’ pelkäsimme että saamme pelkkää syrjintää ja et alkaisitte vaan nauraan meille ‘’ Taehyung sanoi ja piti Jungkookin kädestä kiinni.

‘’ Ei me oltais teille naurettu ja sitä paitsi on tässä kaveriporukassa on vähän kaikki homoja ‘’ Jin sanoi ja naurahti.

Oli kulunut jo hetki ja päädyttiin viimeiselle talolle, joka kuului Namjoonille. Kun pääsimme ovelle Jin pimpotti ovikelloa innoissaan ja Namjoon tuli nopeasti avaamaan oven. Jin syöksyi Namjoonin syliin ja suuteli häntä.

‘’ Noniin Lähdetäänkö me vai jäättekö te suutelemaan siihen koko loppu päiväksi. ‘’ Jungkook kysyi

Jin laskeutui kuitenkin loppuen lopuksi Namjoonin sylistä ja meni auttamaan häntä tavaroiden kanssa.

Menimme muutkin auttamaan heitä ja kohta olimme jo lähteneet. Jin oli pakottanut Hoseokin tulemaan taakse meidän muiden kanssa ja Namjoon meni eteen.

Hoseok laittoi insta storyyn kuvan jossa kertoi lähtevänsä retkelle ja käyvänsä ensin tämän pienen mystisen paikan vieressä olevassa suuremmassa kaupungissa.

KAIKKI JÄRJESTYY Where stories live. Discover now