Yoongi
“Ööö mitä helvettiä?? Ooks mä unessa?? Haluisko joku nipistää mua??” Kuului Hoseokin järkyttynyt ääni.
“Mä!!” Sanoi joku pupulta näyttävä poika pöydän toisesta päästä.
“Joku muu??” Hoseok kysyi äkkiä anoen.
Kaikki katsoimme toisiamme kunnes Jimin nousi tyhjää katsova ilme kasvoilla ja meni Hoseokin viereen. Hän laski katsettaan ja sanoi: “Tää voi sattuu vähän” Tuon jälkeen hän otti Hoseokin kädestä vasemmalla kädellään kiinni ja nipisti oikealla.
Hoseok alkoi huutaan kun tuo niin söpö ja pieni lapsokainen nipisti häntä. Ähh mitä höpisen tai siis joo onhan se söpö mutta on se myös mua pidempi. Kyllä olen pätkä.
Kaikki katsoi meitä. Ihan kaikki.
“Anteeksi. Onko täällä jokin hätänä??” Nuori nainen tuli kysymään meiltä kun Jimin oli irroittanut otteensa.
“Joo kaikki on ihan kunnossa.” Joku todella pitkä mies sanoi pöydästämme feikki hymy huulillaan. Hän katsoi Hoseokia ilmeellä jolla sai hänet yrittämään näyttää siltä kuin kaikki olisi okei.
“Okei??” Nainen sanoi ja lähti. Jimin pyysi anteeksi ja meni takaisin istumaan tuolille.
“Yoongi. Etkö tilaa mitään??” Hoseok kysyi kun kipu oli laskenut.
“Sä kyl tunnet mut. Mä pöllin sun ranskikset.” Ilmotin ja otin yhden ranskalaisen hänen tarjottimeltaan.
“Varas” Hoseok naurahti.
********************
Kun olimme syöneet ja olin kuullut kaikkien nimet ja kaikki oli kertonut itsestään lähdimme autolle. Seuraava kohde oli kotini. Olimme hetkessä sielä joten kävin hakemassa vain tavarani ja pakkasin ne Jinin autoon. Toivon et ne antaa mun polttaa röökii, koska oon muuten suuressa pulassa.
*******************
Kesti noin puolituntia kunnes olimme saapuneet metsässä olevalle pienelle parkkipaiklle tai siltä se näytti.
“Otetaan kaikki jotain kannettavaa. Ei oteta kaikkea mutta ainakin teltat vähän ruokaa yms.” Namjoon sanoi. Namjoon oli se joka piti huolta ettei kukaan tee mitään tyhmää. Tästä retkestä tulee varmasti täydellinen.
_____
275 words
Okei joo olkaa hyvä tässä ois pitkästä aikaa uus osa. Toivottavasti tykkäsitte.
Oon saanu ihan sika hyvää palautetta teiltä ettekä voi kuvitella kuinka hämmentyny mä oon.Mites teiän pääsiäinen meni??
CZYTASZ
KAIKKI JÄRJESTYY
FanfictionJimin oli menossa kavereidensa kanssa retkelle niinkun heillä oli joka vuosi tapana. Tämä vuosi kumminkin poikkesi muista ja Hoseokin kaveri tuli heidän mukaan. Jimin alkoi jutella myös ennen retkeä erään Yoongi nimisen pojan kanssa instassa. Voisik...