Sunmi;
M-am trezit în pat fiind îmbrățișată de Yoongi,mă simțeam bine în brațele lui dar gândul ca place deja pe cineva mă face sa fiu din nou distantă cu toate ca nu pot rezista.Acea seară. .
FLASHBACK
-Pentru ca te-am ajutat vreau ceva în schimb,spune serios
-Spune,zic ușor nedumerită
-Promite-mi ca Îți vei trăii viața,fii propia ta lumină când întunericul te acaparează,fii propiul tău întuneric când lumina te orbește, luptă mereu,nu renunța!spune blând întinzându-şi degetul mic spre mine.
-Promit!spun și ne împleticim degetele mici făcând o promisiune.
END FLASHBACKEram confuză,nu îmi știam rostul pe această lume rea și rece,sunt rănită mereu,la fel ca ploaia,se simte exact ca mine. Toți fug de ea ca și cum ar fi ceva rău,de asta mereu când ploua nu ezitam sa ies sa îmi împărtășesc sentimentele cu ea.
-Neata!sunt întâmpinată cu cel mai dulce zâmbet posibil
-Neata!spun încercând sa par rece,dar am zâmbit involuntar
-Astăzi voi fi plecat puțin,am niște treabă! Zice el ducându-se spre baie căscând.
-Ohh...bine,eu voi merge sa mă plimb,am văzut ca astăzi va ploua
-Bine,spune neutruTIMESKIP
Eram în mall direcția fiind spre Starbucks dar îl zăresc pe Yoongi cu un buchet de trandafiri și o pungă,M-am dus spre el,iar când M-a văzut am putut citi furia și panica de pe chipul lui.
-Ce surpriză plăcută, pentru cine sunt astea?întreb zâmbind forțat
-Ar trebuii sa nu te intereseze de viața mea și de treburile mele,spune nervos
-Și eu ar trebuii sa nu mă mai îndrăgostesc de băieți care știu ca mă vor rănii! Spun țipând în timp ce fugeam plângândAn ajuns într-un parc iar ploaia începe ușor,îmi udă parul iar mai apoi tot corpul,mă curăță de ura de sine. O umbrelă îmi este pusă deasupra capului,iar când mă întorc Yoongi avea ochii umflați semn ca plansese,M-a luat în brațe umbrela căzând la picioarele noastre.
-Îmi pare rău iubito!spune el începând sa plângă
-Iubito?zic uimită
-Tu ai fost fata de care M-am îndrăgostit încă din prima clipa în care te-am văzut!zice strângându-mă mai tare în brațe
-Aishhhh! Ce proastă sunt!Am fost geloasă pe mine?spun și îmi șterg lacrimile.
-Prostuț -o! Zice Yoongi punându-mi jacheta lui pe umeri.Bună oameni am revenit!brusc am multe idei dar va las în suspans
(419 de cuvinte)
CITEȘTI
Soție Falsă /by Kuma
FanfictionSunmi este o fata de bani gata care nu arata acest lucru,ba chiar este foarte băiețoasă. Yoongi,băiatul de bani gata care sta prin cluburi și arde banii părinților lui. Ei afla ca se vor logodi,obligați de părinții lor care vor sa își unească firmel...