Megismerkedés

16 2 0
                                    

Sziasztok Balázs vagyok, most leírom, hogyan találkoztam életem szerelmével és milyen dolgokat éltem át eddig.14 éves vagyok. Gitározom és énekelek ehez méltóan egy ének zene iskolaba is jelentkeztem,azon kívűl pedig sok rendészeti és katonai középsuliba.
Na vágjunk bele.
Hááát... Hol is kezdjem...
Általanos iskolás voltam, 8. osztályos.
Iskolai év vége elött 1-2 hónappal már tudtuk, hogy hova vettek fel.
Egyik nap fel is vettek egy csoportba, eléggé meglepődtem, alapvetően nem voltam egy olyan ember aki aktív szociális életet élt. Megnyitottam a beszélgetést és kiderült,hogy az új osztályom egyik tagja hozta létre, Anna.
[Szereplő jellemzés.
Neve:Anna
15 éves
Rajz szak]

Elég hamar összehaverkodtunk egymással (mármint az osztállyal).
Megis beszéltünk egy osztály találkozót még Április 15.-ére.
De addig még volt 10 nap ekkor.
Volt egy lány akit úgy hívtak Zsófi,vele elég hamar jóban lettünk. Őszintén megmondom bejött a csaj. Kedves volt és vicces.
Anna viszont nem volt annyira szimpi így Messengeren, mert láttam, hogy szivatni fog suliban egy fiút mert már akkor nagy szája volt hozzánk képest (pedig nem csak ő mar akkor "otthon" érezte magát közötünk), lehet ez azért volt mert engem általánosban szekáltak. Nem tudom.
Az osztály találkozon eme 2 leányzó mellett részt vett még 10 másik leendő osztálytárs.
Meglepődtem.
Zsófival majdnem, hogy nem is beszéltünk ,de Annavál és a barátnőjével Grétával nagyon jól elvoltam. Az osztálytali a Köki-ben volt a KFC-ben,ezt csak azert mondom el,mert én esküszöm alapvetően tudok enni ,de aznap miért nem? nem tudom, na mindegy.
Leettem magam...
Persze a többiek jól kinevettek ,de Anna segített és ezzel mégjobban megkedveltem. Az osztálytali után elkezdtünk beszélgetni privátban is Annával.

A MI történetünkWhere stories live. Discover now