Az első ...

11 2 0
                                    

Elkezdtünk beszélgetni ugye Annával.
Kiderült, hogy ő is rockot hallgat mint én. Egyre jobban nyíltunk meg egymásnak, de már az elejétől fogva minden nap beszélgettünk.
Én màr ott az osztálytalin is úgy éreztem, hogy minden nap vele akartam lenni.
Reggel amikor felkeltem az volt az első dolgom hogy ráirtam eperre (Ez volt az a becenév amit en attam neki.
Most biztos kérdezitek magatokban, hogy miért pont eper? Nagyon egyszerű. Mind a kettő édes és mind a kettőt nagyon szeretem.)
Persze amikor ezt a becenevet beírtam először értetlenkedett, hogy :
Miért? Ez most, hogy jött neked?
Persze amikor elmondtam miért megjegyezte, hogy milyen aranyos vagyok.
Én meg mondtam, hogy nem vagyok az és ezen "veszekedtünk". Persze ezen a "veszekedésen" mind a ketten nevettünk. Azóta is hogyha valamelyikünk megjegyzi, hogy a másik milyen aranyos vagy cuki a másik ellenkezni kezd, hogy "neeeeem, dehogy ,te hülye vagy".
Na de visszatérve.
Minden nap beszéltünk.
Egyszer megkérdeztem május 10.-én, hogy lenne-e a barátnőm. Persze ezt nem ilyen egyenesen és önbizalommal teljesen.
Nemet mondott...
Nagyon összetörtem. Ez 13 nappal az előadás elött nem jött valami jól.
Utána egy napot kiis hagytunk a beszélgetéssel, de reggel ugyan úgy ő volt az első gondolatom.
1 nappal ez után rámírt és újra elkezdtünk beszélgetni. Mondtam, hogy attól független, hogy egy olyan gimnaziumba megyek ahol az osztály 10 info szakosból, 18 rajz szakosból, és 8 ének szakosból áll, én katona akarok lenni majd.
Erre nagyon elszomorodott és elkezdett "fűzögetni" , hogy ne, mert nem akarja, hogy bajom essen.
Én erre egy kicsit felkaptam a vízet, és mondtam is neki, hogy 2 napja még nemet mondott nekem, most meg félt, hogy valami bajom fog esni, majd amikor katona leszek...
Megtörtént lebasztam...
Ez után is minden nap beszéltünk.
Majd 23.-án az előadás után, ami a város házában volt egy külön színházteremben, megláttam őt.
Odajött hozzám gratulált majd elindult haza...
Én is elindultam.
Amikor má 2 utcával odébb voltam utánam futott és megcsókolt.
Még most is tisztán emlékszem rá.

Gyönyörű teli holdas nyári este volt.
A szél lágyan belekapott mindkettőnk hajába és gyengédden lóbálta azt.
A házakból gyönyörű narancssárga fény szűrődött ki. Óráknak tűnt míg szenvedélyesen csókolóztunk és ő átadta magát nekem és én is neki.

A MI történetünkOnde histórias criam vida. Descubra agora