→ duyuru!

654 38 90
                                    

S E L A M

Ben Azura ve size duyuru yapmak için buradayım (+fikirlerinizi de sormak için).

İlk olarak aklımda olan ve gerçekleştirmek istediğim şeylerle başlamak istiyorum.

Bunlardan biri Namjin haricinde diğer Jin içerikli shipleri büyütmek. Taejin belirli bir seviyeye ulaştığını düşünüyorum bu yüzden yazmak istediğim hikayelerin çoğunluğunu Jinkook, Jinmin, Yoonjin ve 2Seok olacak. Üzgün değilim ama Namjin hiç bir zaman olmayacak çünkü sevmem (ama bu demek olmuyor ki Namjoon başka kişilerle olmaz). Taejin içinde oneshot ve Taejinkook gibi üçlü shiplerde olur. Tabii istenirse o başka.

İkincisi daha yayımlamadığım ama yazmaya başladığım bir Jinkook&Jinmin hikayesi var. Bu hikaye duygular ve kurguya yönelik. İnanamayacaksınız ama benim dilim daha sanatsal ve ağırdır, bu tarz açıklama yazılarında da hiç belli etmem çünkü çok üşeniyorum... Her neyse bunu yayımlamayı düşünüyorum. Peki siz okumayı düşünür müsünüz?

Üçüncüsü, ben inanılmaz aç gözlü olduğumdan ve her şeyi yapmak istediğimden dolayı ne kadar sanatsal dille yazmak konusunda iyi olsam da şu İngilizce smut ve Bottom Jin hikayeleri beni benden alıyor ve yazasım inanılmaz geliyor. Hani şöyle BTS x Jin falan olabileceğini düşünüyorum. #jinharemseverimnokta

VE EN ÇOKTA İSTEDİĞİM JINKOOK VE JINMIN SEVDİRMEK! O KADAR AZ Kİ İNGİLİZCE OKUMAKTAN DİLİM GELİŞTİ KENDİMLE GURUR DUYUYORUM BU KONUDA!

+ lütfen popüler shiplere değil sevdiğiniz shiplere hikaye yazın, teşekkürler.

❃ About my ship jinkook ﹙1﹚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin