Hej..... Ok, zacznijmy od początku...
PRZEPRASZAM ZA MOJĄ NIEOBECNOŚĆ!!
Wiąże się ona z kilkoma rzeczami... Ale jest 1 w nocy, a ja nie chcę spać, więc wam o nich powiem! :')
Więc, zaczęło się od kilku głupich rzeczy, jakie zrobiłam, za co miałam zabrany tablet, telefon itp. Ale gdybym powiedziała, że dopiero dziś je dostałam, byłoby to kłamstwo. Odzyskałam je DAWNO temu. (Ok, może nie tak bardzo, ale na tyle dawno, że zdążyłabym o tym napisać wcześniej) Potem przez dłuższy czas nie używałam tableta. (Na którym piszę) Głównie z powodów szkolnych.
A następnie... Wstawiłam pierwszy filmik na YT. I nie, nie podam nazwy kanału, bo nie piszę tego aby się promować. I, cóż... Narazie mam tylko 4 subskrypcje, a każda z nich to moje przyjaciółki i koleżanka. (Przegryw ;-;) Więc cała moja uwaga skupiła się na kanale i na tym, jak zdobyć więcej subskrypcji.
Do tego wszystkiego doszło to, że przypomniałam sobie o moim starym koncie na samequizy (również nie będę się promować) i mimo to, że zrobiłam cały, długi monolog dawno temu, że opuszczam ten kanał, aby pisać tutaj, to... Strasznie chciałam powrócić do pisania na sq. Ale nie chciałam porzucać wattpada ani yt.
Więc teraz myślę nad połączeniem samequizy, wattpada oraz YouTube. Nie będzie to łatwe, ale... Uwielbiam wyzwania, więc postaram się.
Nie obiecuję, że zaraz wysypię wam 10 historii. Nie, nie, nie. Narazie chciałam dać znak, że żyje i będę (najpewniej) dalej publikować. (+ Narazie nie mam weny :3)To... Tyle jak narazie...
Bajo~!