88. Jak spędziliście sylwestra?
Louis-
Początkowo nie mieliście żadnych planów na spędzenie ostatniego wieczoru w starym roku. Razem z Louisem widziałaś już jak spędzacie Nowy Rok w domu, pod kocem z butelką wina i szampana. Na szczęście w ostatniej chwili wybawiła was twoja przyjaciółka, która zadzwoniła z propozycją imprezy w jednym z klubów, a jako iż jesteście fanami takich typu zabaw zgodziliście się niemal od razu. Jak się później okazało był to strzał w dziesiątkę. Dobra muzyka jak i jedzenie, bajeczny wygląd sali to tylko kilka z wielu rzeczy, którymi się zachwycaliście. Wraz ze swoją przyjaciółką ubrane w mieniące ubrania budziłyście niemałe zainteresowanie, a nie jedna dziewczyna patrzyła na was z zazdrością. Mimo to bawiliście się wspaniale. Twoim ulubionym momentem było jednak wspólne odliczanie do północy co dało magiczny efekt, kiedy wszystkie osoby zebrane w klubie w jednym momencie wykrzykneły ,,Szczęśliwego Nowego Roku!"
Liam-
Nowy Rok przywitaliście wraz ze swoimi rodzicami w waszym domu. Razem z Liamem upiekliście babeczki i przystroiliście dom natomiast rodzice przywieźli różne, zabawne gadżety jak np. okulary czy też znaki z napisami. Większość czasu spędziliście na pogawędkach, wygłupach i tańcu podczas, którego brunet niemal pożerał cię wzrokiem przez obścisłą sukienkę. Rodzice na szczęście kręcili na to jedynie w rozbawieniu głową i uśmiechali się od ucha do ucha. Cztery wspólnie spędzone godziny wydawały się jakby wystrzelone z procy i nim się obejrzeliście staliście na dworze witając Nowy Rok i obserwując pokaz sztucznych ogni.
Harry-
Sylwestra wraz z Harrym spędziłaś u jego dawnych, dobrych znajomych z czasów dzieciństwa chłopaka. Równo o dziewiętnastej, ubrani w idealnie dopasowane ubrania, staliście pod drzwiami jasnego domu. Mimo pewnych obaw przyjaciele Harry'ego przyjęli cię niezwykle miło co było gwarancją dobrej zabawy. Cały budynek przystrojony był wewnątrz balonami z helem w srebrnych, złotych i czarnych odcieniach co nadawało typowo sylwestrowy klimat. Czas do północy zleciał wam niewiarygodnie szybko przez różnego rodzaju zdjęcia i tańce, po których czekał was pyszny poczęstunek w formie pokruszonego ciasta przekładanego bitą śmietaną i malinowym musem. Tuż przed północą, każdy z was otrzymał lampkę szampana i razem udaliście się na dwór by móc od samego początku oglądać pokaz fajerwerków. Kiedy pozostało dziesięć sekund do dwudziestej czwartej chórem odliczaliście czas na końcu wykrzując głośno ,,Szczęśliwego Nowego Roku 2019!" Nie wiele po tym połączyłaś usta bruneta wraz ze swoimi w namiętnym pocałunku.
Niall-
Ostatnie kilka godziny przed nowym rokiem razem z Niallem postanowiliście spędzić w swoim domu wraz z waszymi znajomymi. Kolorowe balony ozdabiały wasz dom doskonale współgrając z innymi ozdobami na ścianach. Ubrana w błyszczącą, jak na noc sylwestrową przystało, suknię podbijałaś parkiet podczas tańczenia. Nie zabrakło, oczywiście pamiątkowych zdjęć, a przygotowane przez ciebie jedzenie umilało wam spędzony wspólnie czas. Ogólnie byliście tak zajęci rozmową, że gdyby nie fajerwerki nawet nie zorientowalibyście się, że nastał Nowy Rok.
Zayn-
Podobnie jak Louis wybraliście się na imprezę sylwestrową do jednego z klubów. Ubrana w srebrną, błyszczącą, niczym gwiazda, spudnice i białą, luźną bluzkę na ramiączkach czułaś się pewnie i kobieco. Jako główną dekorację sali służyły klasyczne złote i przezroczyste balony przywiązane do ścian. Nie obeszło się również bez dziesiątek zdjęć jak i pysznych drinków z ciastkami, nad którymi dosłownie się rozpływaliście. Większość czasu, tak jak się można było po was spodziewać, spędziliście na parkiecie tańcząc do największych hitów minionego roku. Muzyka był zdecydowanie najlepsza. Chwilę przed wybiciem tak długo wyczekiwanej przez wszystkich godziny, wyszliście na zewnątarz podobnie jak dziesiątki innych osób będących w lokalu. Równo z pierwszym wystrzałem fajerwerków i w akompanięcie składanych życzeń przybliżyłaś się bliżej mulata i mocno go pocałowałaś.
Rozdział trochę spóźniony, ale nie miała kompletnie czasu, więc mam nadzieję, że mi to wybaczycie ^^
A, że widzimy się poraz pierwszy w 2019..
Życzę wam
SZCZĘSLIWEGO NOWEGO ROKU!
HAPPY NEW YEAR!!!All the love xx
XAsixX
CZYTASZ
Preferencje- One Direction
RandomJak sama nazwa wskazuje będą się tu pojawiały preferencje z chłopcami z One Direction. Zapraszam do czytania. Uwaga! W preferencjach obecny jest oczywiście Zayn. #194 w one [29.11.18] #167 w one [06.12.18] #109 w one [17.01.19] #107 w one [18.01.19]