Arkadaşlar uzun zamandır yazamıyorum onun için çok özür dilerim. İyi okumalar❤️
Gözlerimi açtığımda kendimi küçük bir evde buldum. Ellerim, ayaklarım bağlıydı. Hareket edemiyordum. Yanıma tanımadığım bir adam yaklaştı.
Xx:Günaydın
H:Sen kimsin? Beni neden buraya getirdin?
Xx:Güzel soru. Ben muratın düşmanıyım.
H:Beni hemen bırak!! Neden buradayım?
Xx:Sakin ol. Sadece muratın üzülmesini görmek istiyorum. Sevdiği birini kaybetme hissini.
H:Sen psikopatsın beni bırak!!
Çığlık atmaya başladım.
Xx:Boşuna uğraşma seni kimse duyamaz. Eğer yaramazlık yapmazsan belki seni çözebilirim.
Son sözünden sonra ağzımı bantladı.
************İpek, Aslı**********
Aslı su içmeye kalkar. Hayatın olmadığını görür. Bütün odalara bakar ama bulamaz. İpeği uyandırır.İ:Gece gece noluyor ya.
A:İpek kalk. Hayatı bulamıyorum.
İ:Nasıl?
A:Hiçbir yerde yok. Nereye gider gece gece.
İ:Bilmiyorum. Belki muratladır.
A:İpek saçmalama ya gece gece ne muratı.
İ:Ay ne biliyim aslı. Başka nerde olucak.
A:Bilmiyorum. Muratı mı arasak acaba.
İ:Aynen aynen hadi arayalım.
Aslı muratı arar.
Murat uykulu bir şekilde telefonu açar.M:Aslı?
A:Murat gece gece uykunu böldüm ama hayatı bulamıyoruz. Evin her yerine baktık ama yok. Belki senin yanındadır diye aradık.
M:Hayır benimle değil. Nerede olabilir ki. Bekleyin ben geliyorum.
A:Tamam.
İ:Ne dedi?
A:Onunla da değilmiş. Bekleyin geliyorum dedi.
İ:Hadi giyinip dışarı çıkalım o zaman.
A:Tamam.
Aslı ve İpek giyinip dışarı da muratı beklerler. Bir kaç dakika sonra murat gelir.
M:Nereye gitmiş olabilir ya çıldırıcam.
A:Bilmiyorum su içmeye kalktığımda yoktu. Telefonu da evde. Telefonsuz bir yere gitmez ki.
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik. Yb için 5 vote lazım. Görüşmek üzeree❤️