4

192 35 77
                                    

Bu bölümü Sope_Hearteu'ya neredeyse her ficte beraber olduğum birine ithaf etmek istiyorum. Keyifli okumalar. 💜

Bu bölüm için medyadaki şarkıyı şiddetle tavsiye ediyorum.

  "Jongin ile ilişkin nasıl gidiyor?"

  Bana artık eskisi gibi yakın değilsin, Chanyeol. Konuştuğumuz ve buluştuğumuz zamanlarda aramızdaki soğuk rüzgârlar tüm benliğimi üşütüyor.

  "İyi," diyorum. Gözlerim doluyor ama ağlamıyorum. Nedense canım yanıyor, Chanyeol. Sevdiğim adam, mutluluğum olamıyor.

  "İyi," diyorsun. Ses tonun kalbime hançerler saplıyor. Sakın gitme, Chanyeol. Gitme.

  Biraz ötemizde duran Jongin'in buraya yaklaşmasıyla bir şey demeden kalkıp gidiyorsun. İşte o zaman üşüyorum.

***
 
  "Baekhyun bitti," diyor sevdiğim adam.

  "Hadi Jongin. Sen ciddi değilsin değil mi?" Diyorum. Gözlerindeki küçümseme kalbimin teklemesini sağlıyor.

  "Gülünç olma. Beni biliyorsun- bekle, herkes beni iyi tanır. Benim değişebileceğimi düşünenlerden biri olduğunu söyleme."

  Gözlerimdeki yaşlar süzülüveriyor.

  "A-ama iki hafta sürdü. Yeterince uzun değil mi? Ben yeterli değil miyim? B-beni sevdiğini söylemedin mi?" Diyorum.

  Bir yalana inanmak ne kadar doğru? Ben inanlardan biriydim. Bu ise sonucuydu.

  "Buna gerçekten cevap vermemi ister misin?"

  Nefes alıp vermekte zorluk çekmeye başladığımı hissediyorum.

  "Ben sadece biraz değişiklik istiyordum. Bugüne kadar flört ettiğim tüm insanlar; güzel, ateşli kızlar ya da yakışıklı erkeklerdi. Ama sonra sen… Basit, sessiz ve masum. Mükemmel değil mi? Bütün o diğerleri beni istiyorlar. Seni benim yapma şansı buldum ve sende evet dedin," diyorsun.

  Gözyaşlarım akarken aklıma Chanyeol geliyor. Güzelliğini görecek ve seni kullandıktan sonra gidecek. Bu sözler kafamın içinde uğuldayıp duruyor. Sen haklıydın, Chanyeol.

  "İlk başlarda, benimle ilgilenmenle eğlendim ve seni yanımda tutmak için seni sevdiğimi söyledim. Gerçekten eğlendim. Bu yüzden seni birkaç hafta benimle tuttum. Yinede sıkıcı oldu. Seni öpmemi her zaman reddediyorsun, çünkü ilk öpücüğünün romantik olmasını isteyen bir drama kraliçesisin. Seninle asla olmayacağım çünkü seni hiç sevmedim."

  Sözler hiç bıçak gibi keser mi? Bilmiyorum ama kesikleri hissedebiliyorum. Derin nefesler alıyorum. Ayaklarım harekete geçiyor ve koşuyorum.

  "Gerçekten aptalım. Umut etmemeliydim! Bir playboy'u sevmemeliydim," diyorum nefes nefese kalırken.

  Ben klişeleri düşünen bir aptaldım. Telefonumu çıkarıp tarihe bakıyorum. 15 Aralık. Yüreğimin ağladığı ve kırık bir kalbe ev sahipliği yaptığım gün. Bugünü asla unutmayacağım...

Bölüm Sonu.

Bunuda yavaş yavaş bitireceğim. Ya on bölüm olacak ya da daha az, henüz emin değilim. Sonraki bölüm görüşürüz. 💜

SELECTION/CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin