5

184 34 37
                                    

Bu minifici kısa zamanda bitireceğim. Bu bitince ağırlıklı olarak In The Blood: A Novel'a yeni bölümler gelecek ve ona odaklanacağım. HappyKillerJoker bu bölümü sana ithaf ediyorum. Keyifli okumalar. 💜💜💜

  1 Ay Sonra;

  O günün üzerinden tam bir ay geçiveriyor. Bir süre okuldaki herkesin diline düşüyorum. Chanyeol'ü ise neredeyse tamamen kaybediyorum. Bazen onu görüyorum ama o kadar dalgın ve düşünceli ki beni görmüyor. Onun için de görünmez olma yolunda ilerlediğimi hissediyorum. Sanırım bu olaydan etkilenen sadece benim. Öğle yemeğinin geldiğini belirten zil çalıyor. Ayaklarım her zaman gittiğim ağacın altına doğru yol alıyor. Tüm kasvetin bedenimi sardığını hissediyorum.

  "Hey! Selam!"

  Uzun zaman sonra Chanyeol yanıma oturuyor. Şaşkınlıktan küçük dilimi yutacağımı sanıyorum. Bunu fark ediyor ve gülümsüyor.

  "Uzun zaman oldu," diyor. Kafamla küçük bir onay veriyorum.

  "Biliyorsun, eskileri düşünmeye devam ederek hayatına devam edemezsin," diyor.

  "Biliyorum," diyorum. Başka ne diyebilirim ki? Sıkıntıyla nefes veriyorsun.

  "Baekhyun senin moral veren arkadaşın olacağım," diyorsun. Bu kaşlarımın çatılmasına yol açıyor.

  "Ne dedin?" Diye soruyorum. Ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyorum. Sende mi bana acıyorsun?

  "Dedim ki; senin moral veren arkadaşın olacağım."

  Sen benim için her zaman mutluluk sebebisin, Chanyeol. Bana acımanı istemiyorum.

  "Üzgünüm, ama moral veren bir adama sahip olacak kadar çaresiz değilim. Bana acıma Chanyeol. Buna ihtiyacım olmadığını biliyorsun," diyorum. Şu ana kadar kurduğum en uzun cümle bu olsa gerek.

  "Bir ay oldu Baekhyun. Seni inciten şeyler artık sona ermeli," diyorsun kadifemsi bir ses tonuyla. Yine de ikna olmuyorum.

  "Kendimi mutlu etmek için başka insanları kullanamam. Kendi başıma halledebilirim Chanyeol. Sorun değil," diyorum. Bir şey söyleyecekken vazgeçiyorsun. Bunu açıp geri kapattığın ağzından anlıyorum. Ne söyleyeceksin Chanyeol?

  "Baek beni kullanmayacaksın. Sadece bana 30 gün ver. 30 gün içinde seni mutlu edeceğim. Sana bunun için söz veriyorum, Baekhyun."

  Kaşlarımın giderek çatıldığını hissediyorum. Söyleyeceğin şeyin bu olmadığına eminim. Dudaklarını kemirdiğin zaman, gergin olduğunu anlayacak kadar seni tanıyorum.

  "Daha fazla duymak istemiyorum," diyorum. Seni zorlamazsam söylemeyeceksin biliyorum. Ayağa kalkıyorum ve gideceğimi fark ettiğinde telaşa kapılıyorsun.

  "Yarın başlayacağım ve seni 30 gün içinde mutlu edeceğim. Söz veriyorum Baekhyun," diyorsun. Gözlerini kaçırıp benimle temas kurmamandan hâlâ söylemek istediğin şeyi söyleyemediğini anlıyorum. Arkamı dönüyorum ve gitmek için bir adım atıyorum.

  "BAEKHYUN SENDEN HOŞLANIYORUM!"

  İşte bu durmama neden oluyor. Şaşkınlıkla sana dönüyorum. Yüzünde şaka yaptığına dair bir şeyler arıyorum. Gayet ciddisin. Bu şaka değil.

  "N-ne?" Diyebildiğim tek kelime bu oluyor.

  Gelip kocaman kollarını etrafıma doluyorsun. Kafam kalbine geliyor ve hızla atışını duyabiliyorum.

  "Beni duydun," diye fısıldıyorsun. Ne demem gerektiğini bilmiyorum.

  "Bir şey demek zorunda değilsin. Sadece en başından beri benim için sen vardın Baekhyun. Jongin ile birlikte olduğunda her şeyin bittiğini düşündüm. Elimde olan tek şansı onunla beraber yitirmiştim. Bu yüzden senden uzak durdum ve canını yaktığında yanında olamadım. Özür dilerim, Baekhyun. Affet beni. Seni seviyorum ve erkek arkadaşım olmanı istiyorum."

  Soluksuz konuştuğun için nefes alma ihtiyacı duyuyorsun. Etrafıma sardığın kollarını belime indiriyorsun ve gözlerimin içine beklentiyle bakıyorsun. Bir cevap istediğini görebiliyorum. Yinede sen ve ben olabilir miyiz? Bunu bilmiyorum. İçimden bir ses deli gibi evet dememi söylüyor. Kalbimin atışlarını kulağımda hissediyorum.

  "Denemek istiyorum Chanyeol. Bizi denemek istiyorum."

  Gözlerinin içi parlıyor. Bir süre sonra mutluluktan yaşlarla doluyor. Sevgi dolu bakışların altında eziliyorum. Sen bana öyle bakmaya devam ederken dünyanın en mutlu adamı olduğumu düşünüyorum.

Bölüm Sonu.

Minificin en uzun bölümü bu oldu. Sevdiniz mi? Ben çok sevdim. ChanBaek bende ağlama isteği uyandırıyor. Çok güzeller (╥╯^╰╥) Birde son 2 ya da 3 bölüm. 💜

Total: 550 kelime.

SELECTION/CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin