Alex a Suleyman Začátek

85 3 0
                                    

Když Alex poprvé spatřila Sultána bylo to, když konkubiny z harému odcházely na hodinu (do školy) Daye hatun spravkyně harému, Nigar kalfa a Sumbul aga s nima šli.. Zrovna kolem harému ze své komnaty do přijímacího sálu šel Sultan a jeho Vrchní sokolník a přítel Ibrahim... Jeden aga zakřičel "Pozor! Přichází Sultán Suleyman Chán" Dáye hatun na všechny konkubiny zakřičela aby se uklonily a nezvedaly hlavy.. Alexandra neposlechla, zvedla hlavu a zakřičela "Sultán Suleyman" aby získala jeho pozornost.. Všichni se skloněnýma hlavama čekali co bude dál.. Jak Sultan zareaguje.. Jediné po čem toužila od té doby co vstoupila do paláce byla pomsta.. Ale, když k ní potom co zakřičela jeho jméno Sultan přistoupil a prohlížel si ji, Alex mu padla do náruče.. Podívala se mu do očí a jediným pohledem se do sebe zamilovali... Alex potichu vyslovila "Suleyman" a omdlela mu v náručí... Suleyman zakřičel "Dáye, odneste ji!" a vracel se zpět do komnaty.. Ibrahim se ozval "Půjdeme do přijímacího sálu výsosti?" Suleyman se do Alex zamiloval na první pohled... Že i zapoměl kam chtěl jít... Ibrahim se pousmál... Dáye, Nigar a Sulbul se na Alex zlobili... Sumbul naštvaně řekl "Kdo jsi, že vykřikuješ sultánovo jméno? Copak jsi ho sama pojmenovala?" Ale Alex neposlouchala, byla okouzlena jeho modrýma očima...

Alexandra La Rossa-Haseki Hurrem sultanKde žijí příběhy. Začni objevovat