Am început sa scriu aceasta carte pentru ca aveam prea multe sentimente... prea multe sentimente pe care nu am fost capabilă sa le exprim. Scriu pagini întregi plângând și gândindu-ma la tine. La cea mai importantă persoana din viața mea, pe care din nefericire am lăsat-o sa plece.
Nu îmi pare rău, nu in totalitate. Sunt conștientă de faptul ca i-am făcut un bine. Sunt conștientă de faptul ca el era mult prea bun pentru mine. Nu știu dacă exista fata "perfecta" pentru el, sau dacă o va găsi vreodată. Sper însă din toată inima sa ii fie bine. Am luat decizia de a-l parasi fiindcă ma simteam inferioară, ma simteam incapabila sa îi întorc toată iubirea pe care mi-o daruieste...
Pentru ca el, cu toate imperfecțiunile lui, in ochii mei e perfect.Poate ca intr-o alta viața as fi putut. Poate ca intr-o alta viața as fi dat de oameni mai buni care ar fi putut construi ceva in mine, in loc sa distrugă tot...
Poate ca dacă sentimentele mele nu ar fi fost zdrobite in mii de bucatele, as fi putut.
Și cum sa fii bine? Când stii ca omul care te iubeste nu e lângă tine? Când știi ca tu l-ai lăsat sa plece pentru ca nu ești destul de buna pentru el? Pentru ca,de mică, am învățat un lucru:
"dacă iubești ceva, eliberează-l"E trist....
Aș fi vrut sa ii demonstrez câta iubire ii port, pentru ca o fac. Îl iubesc cât nu am iubit vreodată și știu că îl voi iubi mereu indiferent de soarta fiecăruia de acum înainte. Îl iubesc in toate felurile posibile. Il iubesc și simt asta in fiecare părticică din mine. Pentru ca îl iubesc cu totul. Pentru ca as fi fost trup și suflet pentru el.
Dar nu am fost. Pentru ca nu pot.Pentru ca toate persoanele din viața mea mi-au luat fiecare câte puțin... pana nu am mai rămas cu nimic... pentru ca inima mea a fost zdrobită in atâtea bucățele încât nu cred ca v-a fi posibil să se mai refaca....
Mi-au luat speranța, încrederea in mine, sentimenetele mele...
Pentru ca am fost trădată de prea multe ori.. iar acum, când in sfârșit cineva ma iubeste, nu mai pot eu. Pentru ca nu mai am speranța și nu mai am încredere... as vrea sa pot, dar nu o fac...
Ma simt complet nefolositoare când știu ca am îndepărtat ce iubesc mai mult pentru ca NU POT !
Pentru ca i-as face mai mult rau decat bine. Pentru ca binele lui nu sunt eu.... pentru ca eu nu ii merit iubirea....Și singura speranța pe care o mai am, e sa ii fie bine. Pentru ca, am spus-o de sute și mii de ori:
Il iubesc! Il iubesc enorm, si încă puțin... ❤️