VII.

273 27 0
                                    

yesung1106
Ten, rettentően sajnálom. Nem tudom mi ütött belém

yesung1106
Tényleg nagyon sajnálom, csak el ragadott a hév pillanata

yesung1106
Meg lázam is volt.
Nem akartalak megbántani

Erre a beszélgetésre nem tudsz válaszolni

Aznap mikor Ten át ment Yesunghoz, történt valami amit egyikük sem tudott megmagyarázni
A fiatalabb, nagy mosollyal - amit persze egy fekete maszk fedett -, az arcán  indult hyungjához. Eddig még nem volt fent a lakásán, de még is tudta, hogy hol lakik, - mikor együtt volt a fotózásuk, akkor ide kellett jönni érte mert elaludt és nem készült el időre. Vicces pillanat volt, mikor a fáradt szőke hajú fiú be esett az autóba, miközben a menedzsere leszidta, hogy miért jár ki éjszaka mikor másnap munkája van, majd a kezébe adott egy pohár kávét. Ten elgondolkodott, hogy az ő menedzsere mikor lesz ilyen vele -, még nagyobb lett a mosoly az arcán mikor végre be fordult az ismerős környékre és a házat is meglátta. A maszkját le húzva csengetett be, majd amint bele szólt sőt még bele se kellett szólnia a kapu jelezte, hogy be mehet. A fiatalabb elcsodálkozva ment be a köves út hoz hasonlító járdán, hiszen mind két oldalt tiszta zöld fű volt ami szépen le volt nyírva a kert mentén pedig virágok sorakoztak. Yesung egy otthoni ruhában várta az ajtóban, hogy a fiatalabbik fiú végre oda érjen, hiszen gyengéd érzelmeket táplált a Thaiföldről származó fiú iránt, azonban ezt senki se tudta, még a legjobb barátja se.
— Örülök, hogy át jöttél. - mosolygott rá Yesung a szokásos mosolyán. Majd beljebb invitálta.
— Ugyan, de te miért nem fekszel? Úgy rémlik azt mondtad beteg vagy. - mondta neki a fiatalabb és azonnal le is ültette a világos barna kanapéra. A fiatalabb sejtette, hogy egész elegáns lehet a lakás de azt hogy ennyire? Ezt nem gondolta volna.
— Nem vagyok már annyira beteg. Meg amúgy is holnap mennem kell már be az ügynökséghez. - válaszolt mosolyogva, jól tudta titkolni azt ha valaki tetszik neki, most még is vigyorog mint egy idióta.
— Ez nem lesz, jó. Megvagy fázva! Így nem kellene dolgoznod! - mondta határozottan Ten majd felállva a konyhába ment, hogy egy teát csináljon Hyungjának akibe már egy ideje szerelmes, de még csak most ismerte be magának. Yesung utána ment, hisz kíváncsi volt mit csinálhat, teát csinált. A fiatalabb úgy mozgott a konyhába mintha már évek óta ott élne. Ten nem sokkal később két bögre teával indult meg a fiú felé az egyiket neki nyújtotta, míg a másikat magánál tartotta. Ritka pillanatok egyike volt mikor teát ivott.
— Hyung neked van barátnőd? - szólalt meg halkan, miután le ültek vissza a kanapéra.
— Nincs. Meg nem a lányokhoz vonzódom. - válaszolta a teás bögrét szugerállva.
— De hát, mindenki azt mondja, hogy a lány akivel be jöttél az ügynökséghez az a barátnőd volt. - mondta zavartan.
— Nem kell mindent el hinni amit bent mondanak. Nagyrészüknek nincs valóság alapja. - mondta mosolyogva az idősebb.  Utána csak csendben figyelte a fiatalabbat, nem figyelt arra amit mond, csak az ajkait tudta figyelni. Egy hirtelen ötlettől vezérelve közelebb hajolt a fiatalabbhoz és ajkaira tapadt. Ten mikor felébredt a sokból azonnal eltolta magától.   —  Nekem..most..mennem kell.- dadogta a fiú majd kiviharzott a házból.  

2019 | ©softstay
2019.01.06

Instagram |TenSung|  BEFEJEZETT Where stories live. Discover now