IX.

254 21 0
                                    

Yesung minden közösségi oldalon írt Tennek, de a fiú vagy le tiltotta vagy megsem nézte az üzenetét. Haragudott magára amiért minden előre jelzés nélkül megcsókolta. Úgy érezte, hogy be csapta és csak azért hívta át, hogy ezt megtegye, pedig nem egyszerűen a fotózás óta csak a fiúval akar lenni.
— Ten én annyira sajnálom. - kezdte egyből mikor a fiú végre felvette a telefonját.

— Hyung át mehetnék? - kérdezte a vonal túlsó végéről egy halk hang. Az idősebb megijedt, hiszen Ten hangja olyan erőtlen és szomorú volt, mint aki csak sírt volna.

— Elmenjek érted? - kérdezte ijedten, mire csak egy halk igent kapott válaszul majd le tette a telefont. Yesung sietősen ült be a kocsijába, hogy az NCT dormhoz mehessen és megtudja, hogy minden rendben van-e Tennel. Akkor még nem sejtette, hogy azért volt ilyen a hangja mert rá jött, hogy mit érez iránta. Bő fél óra múlva már a fiú dormja előtt állt, mikor épp kiszállt volna a kocsiból Ten szó szerint ki rontott az ajtón, és be pattant a kocsiba Yesung mellé.

— Hyung szeretlek. - mondta Ten  felé fordulva, majd ahogy azt utolsó szó is elhagyta a száját, a Hyungja ajkaira tapadt. Az idősebb  meglepődött a tettén majd rá jött, hogy hol is vannak, és eltolta magától, a fiatalabbik meglepdődve nézett rá, hisz nem tudta hova tenni, ezelőtt ő csókolta meg minden bejelentés nélkül.  — Hyung én.. - kezdett bele, hogy magyarázkodni tudjon.

— Ne kezdj el magyarázkodni, nincs semmi, baj csak tudod itt sokan láthatnak és nem akarok felhajtást ez ügyben. - mondta mosolyogva Yesung, boldog volt hogy az érzései viszonzásra találtak.

Elindította az autót, a motor halkan hallatszott az utas térben, a két férfiu nem szolalt meg, egyikőjük se tudta, hogy mit is mondjanak. Furcsa volt ez a helyzet, ez előtt alig beszéltek, talán ha köszöntek egymásnak, most pedig már kétszer is csókolóztak, de egyben biztosak voltak egyikőjük se bánta meg. Yesung mikor megérkeztek, most kivételesen teljesen a rejtett garázsba parkolt be, hiába szerette a fiút és mindenkinek el akarta mondani, a kapcsolatukat, nem tehette hiszen az a társadalom nem igen fogadja el a homoszexualitást, ezzel mind a ketten tisztába voltak.

— Gyere. - mondta halkan Yesung, és beléptek a fehér üveges ajtón. Ez volt az egyetlen fehér ajtó a lakásban, mindegyik más a barna különböző árnyalataiban tündökölt. — Kérsz inni esetleg valamit? - szólalt meg újra az idősebb.

— Egy pohár vizet elfogadok. - ejtette ki halkan ajkain azt a négy szót. Az idősebb a hűtőszekrényből elő vett két üveg szénsav mentes ásványvízet, - mindenki jól tudta, hogy a víznek nincs valami kellemes íze, így csak főzésre használták azt -, majd Ten kezébe adta az egyik üveget a másikat pedig ő itta meg. — Beszélhetnénk a kocsiban történtről? - kérdezte, halkan ugyan is úgy érezte bármikor elsírhatja magát.

— Ez egy normális dolog, hiszen felnőtt emberek vagyunk, akik ha jól veszem észre kölcsönösen szeretik egymást. - kezdett bele Yesung, közben Tent figyelte aki csal elmosolyodva bólintott. — Ne érezd rosszul magad. - mondta neki mosolyogva majd intett neki hogy üljön le mellé. Ten a kanapé másik végére ült, hogy legyen hely azért közöttük, nem félt a fiútól csak így jobban érezte magát.

— Khm. - köhintett egy aprót, hogy meg találja a hangját. — Mivel felnőttek vagyunk, ahogy te mondtad, együtt is lehetünk? - kérdezte meg végül amire mindig is kíváncsi volt. Elhatározta már többször is, hogy miután debütál utána be vallja az érzéseit te nem így történt, hiszen már nem volt annyi ideje, hogy mindig tudja merre van. Nem mintha azelőtt tudta volna, csak tisztában volt azzal, hogy mikor tudnak majd legalább egy köszönést váltani.

— Ha ezt szeretnéd akkor igen. - mondta mosolyogva Yesung, mire a fiatalabb közelebb ült majd a szemeibe nézett.

— Yesung szeretném, ha együtt lennénk. Szeretnék veled lenni, a jó és rossz dolgokat együtt át élni. - mondta halkan Ten, nem kapott választ, csak egy lágy mégis érzéki csókot.

2019|© softstay
2019.01.23

Instagram |TenSung|  BEFEJEZETT Where stories live. Discover now