Cecelia Ahern: A Vétkes

94 4 2
                                    

Celestine North élete mesébe illő: mintaszerű gyerek és nővér, az osztálytársai és a tanárai egyaránt imádják, ráadásul az ország egyik legbefolyásosabb emberének a fiával, az sármos Art Crevannel jár. Aztán egy szép napon Celestine meggondolatlanul cselekszik: megszegi a szabályokat, és ezzel örökre megváltoztatja az életét. Akár börtönbe is kerülhet. Megbélyegezhetik, és mindörökre Vétkessé, a társadalomból kitaszítottá válhat.

Erre a könyvre bátran mondhatom, hogy tökéletes. Imádom Cecelia Ahern könyveit de eddig ez volt a kedvencem meg persze ennek a második része A Tökéletes:

 Imádom Cecelia Ahern könyveit de eddig ez volt a kedvencem meg persze ennek a második része A Tökéletes:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nagyon izgalmas fordulatos könyv. Egy jó tanács ha el akarod olvasni elõször legyen meg mind a kettõ és csak utána kezd el. Az a bajom, hogy erre a könyvre nincsenek szavak. Nem tudom szavakba kimondani mit éreztem amikor a kezembe vettem és olvastam. Annyira bele tudod élni magad a történetbe, hogy úgy megy az idõ a fejed felett mintha egyik pillanatról a másikra itt még reggel van de most már mindjárt éjfél. Nekem ez a véleményem, nagyon ajánlom, ha olvastátok mindenképp írjátok meg kommentbe, hogy szeretitek-e és, hogy mi a kedvenc részetek belõle.

Idézet:"A rossz döntésekért a halántékunkra sütik a jelet. Hazugságért a nyelvünket égetik meg. Ha megkárosították a társadalmat, a jobb tenyerüket jelölik meg. Ha hûtlenek voltunk a Vizsgálóbizottsághoz, a szívünk tájékán a mellkasunkat billogozzák meg. Ha nem illeszkedtek be a társadalomba, a jobb talpunkra kerül az égetett V. A vétkesek ezenkívül mindig kötelesek viselni a vörös V betûs karszalagot, hogy az emberek bármikor megismerjék õket, és hogy elrettentõ példaként szolgáljanak mindenki számára. Nem kerülnek börtönbe, hiszen nem sértettek törvényt, tettük nem illegális, mégis károsnak bizonyult a társadalom számára. Köztünk járhatnak, de a közösség kitaszítja õket. Számûzetnek a társadalomból, és más szabályok vonatkoznak rájuk."

La voltam.
(2019.01.05.)

Könyv ajánló, minden ami könyv ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora