Açlık oyunları

9 0 0
                                    

Konu : Kuzey Amerika'da  Panem'de yaşayan 16 yaşındaki cesur kız Katniss Everdeen'nın ağzından anlatılmaktadır.Amerika'da yıllar sonra her yer yok olmuş ve sadece 12 tane mıntıka ve onları yöneten Capitoll kalmıştır.Capitol şiddetli ve acımasızdır ve bölgeler bir hat boyunca sıralanmıştır.12 mıntıkada yaşayan insanlar açlık ve sefalet içinde yaşarken Capitol halkı zenginlik ve ihtişam içinde hayatını sürdürür.mıntıkalarda yaşanyan insanlarda hem çalışıp Capitol'e hizmet eder hemde her yıl Açlık Oyunları adı verilen iğrenç oyunlara 12-18 yaşındaki çocuklarını göndermek zorunda bırakılırlar.Açlık Oyunları TV'den canlı olarak yayınlanan ve ölümüne bir kavgadır Her mıntıkadan alınan bir kız bir erkek olmak üzere 2 haraç oyunlara gönderilir ve herkes onların ölümünü canlı olarak izlemek zorundadır. Ta ki son bir çocuk hayatta kalana ve herkes ölene kadar. Açlık Oyunları Capitol'ün hem mıntıkalara karşı güç gösterisi hem de halkı için eğlencedir. Ailelere çocuklarına isterlerse her şeyi yapabileceklerini gösterek mıntıkalarda isyanları önlemektedirler.Ta ki Katniss ve Peeta açlık oyunlarına seçilene dek.

Yazar : Suzanne Collins

Yorumum : Ünlü yazarlardan tam puan alan bu kitap , benimde hevesle okuyup bir solukta bitirdiğim müthiş bir kitaptı. Kurgu bakımından aşırı zengin bir roman. Kesinlikle okunması gerek. 

Alıntı : Beni hiç kimse unutmayacak. Ne görüntümü, ne de ismimi. Katniss. Alevler içindeki kız.

Kitap Tavsiyeleri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin