[20]

3.8K 431 230
                                    

İlatik yazı; Yoongi
Eğik yazı; Hoseok

Bilinmeyen Numara
Arıyor...

"Alo?"

"..."

"Konuşmayacaksın, değil mi?"

*mesaj* seokseok31: anlat.

"Peki..."

"Kurtuluşum yok, huh?"

*mesaj* seokseok31: yoongi.

"Daha kimseye anlatmamıştım, tanımadığım birine anlatmak pek de mantıklı değil."

*mesaj* seokseok31: konuşma bitince, sana kim olduğumu söyleyeceğim.

"Nihayet."

"Um, birkaç yıl önce. Aslında, 2015 yılında."

"..."

"B-ben, birine âşıktım."

Hoseok, derin bir nefes aldı. Havadaki oksijen akciğerlerine yeterli gelmiyor, kullanamadığı bacakları sızlıyordu.
"Birine aşıktı." diye mırıldandı. Min Yoongi, 2015 yılında birine aşıktı.

Sesi, Yoongi'ye gitmeyecek kadar kısıktı mırıldanırken.
"Birine aşıktı..."

Buz kristallerini andıran gözyaşları süsledi pembeleşmiş yanaklarını. Yoongi durmuş, telefondan gelen bastırılmaya çalışan hıçkırıkları dinliyordu.

"Sen... sen cidden beni seviyorsun."

Ağlaması daha da şiddetlendi engelli çocuğun.

"Ah, ş-şey."

"Ağlama. Derin nefesler al."

"..."

"Sakinleştiğine göre, devam ediyorum?"

"..."

"Fakat, âşık olduğum kız; engelliydi."

Bir enkazın altında eziliyor, fakat kimse yardım isteyen çığlıklarını duymuyordu. Basit bir çubuktu sanki kalbi, saniyeler içinde bir sözcükle parçalara aytılmıştı.

Engelli.

Hıçkırıklarını engellemeye çalıştı.

"Bak, ben cidden.., c-cidden onu çok seviyordum."

"*hıçkırık*"

"Gerçekten onu deli gibi seviyordum! A-ama o, o gitti. Tekerlekli sandalyede olduğu i-için int-tihar etti."

"Ben o günden sonra nefret ettim. Kendimden ve tüm engellilerden."

"Belki saçmaydı, bilmiyorum. Ne zaman tekerlekli s-sandalyed-deki birini görsem aklıma o geliyor."

"Bu... çok boktan."

"İntihar ettiği için ondan nefret etmeye çalışırken, *hıçkırık* ah, ben kendimden nefret ettim."

"Bileklerimdeki çoğu iz de başarısız intihar girişimlerim veya kendime zarar verdiğim günlerden..."

"İstediğini aldın mı?"

"Yoongi... *ağlama sesleri*"

"S-sen, erkeksin."

Zorlukla, burukça gülümsedi. Aslında bakılırsa buna "gülümseme" bile denilemezdi. Bu, acının saf hâliydi.

"Ben, seninle cezalandırıldım Min Yoongi."

"Kimsin sen?"

"Ben, Jung Hoseok'um, Yoonginie. O nefret ettiğin engellilerdenim ben. Sana umutsuzca âşık olan, kendine işkence çektiren bir varlığım ben. Keşke Yoongi'yi sevmeseydim, bile diyemeyecek kadar acizim. O kadar güçsüzüm."

"Jung Hoseok... Siktir."

"Senden tek bir isteğim var; beni unutma."

"Yapma."

"Özür dilerim."

"VELET KONUM AT GELİYORUM. SAKIN ÖYLE BİR ŞEY YAPMA, TAMA-"

Kırmızı tuş.

🌿

𝐓𝐀𝐓𝐓𝐎𝐎 - 𝙨𝙤𝙥𝙚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin