12 Aralık 2018 Cumartesi

944 54 34
                                    

Sevgili günlük.
Bugün doktorumun tavsiyesi üzerine yazmaya başladım. Normalde 1 ay önce söylemişti ama ben bugün yazmaya başlamak istedim. Çünkü bugün kardeşimin ölüm yıldönümü.

Pietro...onu daha yeni bulmuştum. Benden 12 dakika büyüktü...12 dakika...12...12 Aralık. Bugün öldü. Bugün o öldü. Onunla birlikte ben öldüm. Ama onun öldüğü günden beridir tek birşey fark ettim. Bir süper gücüm ve yeni bir çok arkadaşım oldu.

Ben zihin okuyor ve nesneleri hareket ettirebiliyordum. Kimisi bana deli desede bu doğruydu.

Ben Wanda Maximoff. Avangers kulesinde yaşayan bir süper kahraman. Geceleri yatağımdan oraya ışınlanıyorum. Beni ilk karşılayan Steve Rogers yani Kaptan Amerika oluyordu. Onunla iyi arkadaştık belki...daha fazlası olabilirdik. Onunla birlikte dövüşürüm bazen. Kendisi buzdağında kalmış 100 yıllık bir fosil olsa da bence çok iyi biri.

Sonra önüme bir adet ego yığını geçiyor. Ego yığını dediğime bakmayın dünyanın en iyi kalpli insanı. Kendisi Demir Adam yani Tony Stark olur. Aşırı zengin ama bir okadar egoist birisi. Haftaya bir sıkıntı olmaz ise nişanlısı ve yardımcısı Pepper Pots ile evlenecek. Umarım mutlu olurlar.

Ardından en büyük destekçim ve sırdaşım yanında büyük abim olarak gördüğüm kişiyle koltukta cips yiyorlar. Onların arasına zıplıyorum ve yedikleri cipsten araklıyorum. Sırdaşım Natasha Romanoff günümün nasıl geçtiğini soruyor. Ona aynı şeyler olduğunu söylüyorum. Ardından büyük abim olarak gördüğüm Clint Barton bana çocuklarından bahsediyor. Natasha ile bazen dövüşürüm bana yeni taktikler öğretir. Ne de olsa koskoca BlackWidow. Ayrıca Clint bana ok atmayı öğretir ama pek becerebildiğim söylenemez. Kim demiş Hawkey'dan daha iyi olacağım.

Birde yeşil devimiz Bruce var. Kendisini hep sevmişimdir. Buradaki en sakin kişi. Sakin olmadığı zaman kötü şeyler oluyor. O eğlenceli biri aslında. Haberi yok ama onu Natasha ile şipliyorum.

Vision'u unuttum. Canım android arkadaşım. Kardeşim Pietro her ne kadar onu sevmese de ben onu çok seviyorum.

Şimdilik bu kadar günlük. Kuleye gitme vaktim geldi. Görüşürüz.

Kızıl Günlük- W A N D A   M A X İ M O F F Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin