Sevgili okurum bu kitapta yazım yanlışlarım olmuş olabilir öncelikle özür dilerim ve beni seçtiğin için teşekkür ederim seni seviyorum iyi okumalar...
Ezgi'nin aramasıyla irkildim telefonu büyük bi sinirle açtım "şu an uyuyorum müsait değilim " dedim ve kapattım Ezgi tekrar aradı bu sefer yattığım yerden doğruldum ve telefonu açtım "ne var Ezgi neee vaaar" Ezgi ise bi süre sesiz kaldıktan sonra devam etti."kankaaa şimdi bana bağrıyosun ama duyduklarından sonra böyle bağırabilicen mi" dedi ben merak etmedi değildim ama.sabahın sekizinde de bu yapılmazdı bu yüzden tekrar sinirle cevap verdim "neymiş o duyucaklarım bu kadar önemli olan ne?"Ezgi ise ordan sinsi bi kıkırdama attı "benim güzel kankam sana geleceğini buldum "dedi şimdi daha fazla sinir olmuştum neydi bu şimdi bunun içinmi beni uyandırmıştı pazarımı mahfetmişti lanet olsun Ezgi
"Bu konudaki düşüncelerimi biliyosun neden daha bana sevgili yapmak istiyosun " dedim ve içeri o an annem tatlı bi gülümsemeyle girdi "günaydın güzelliğim" dedi bense tatlı bi gülümseme attım yada ben öyle sandım "günaydın kraliçem" dedim annem bana sofrada ek bişey isteyip istemediğmi sorup odadan çıktı bense telefona döndüm ve "alo" dedim Ezgi bana sürekli birilerini ayarlamak istiyodu bende hiç birini kabul etmiyorum çünkü kimseden hoşlanmıyorum ve böyle olan aşklar'a inanmıyorum Ezgi'ye "hayır kapat artık diye bağırıp telefonu kapattım kendimi yatağa attım.Aşağı indiğimde mis bi koku vardı annem patates yapmıştı çok severim tabi ki kim sevmez ki sofraya oturduk ve yemeğimizi yemeye başladık babamın elinde yine telefon vardı ve mesajlaşıyodu babamın dikkatini çekmek için çatalı yere bıraktım gözünü bile oynatmadı ayağa kalkıp kendime yeni çatal aldım benim babam annemi bu güne kadar hep aldatmış ve anladığım kadarıyla hala aldatıyo bunu öğrenicem ve çözücem sofradan kalktık topladık ve annem ve ben salona babamsa dışarı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mesafeler aşka engel miydi?
ChickLitonsuz bi hayat sürdürebilir miydim? bunca zamana kadar ben onu o beni hak ederken nerdeydik bu muydu kaderimiz yıllar sonra tanışıp tekrar kopmatı bu ama biz vazgeçmiycez Çünkü biz birbirimize layığız O benim Ben onun Onsuz geçirdiğim zamanları...