Witaj, jesteś tu pewnie po to, bo potrzebujesz okładki. Prawda?
Robię okładki od niedawna i wyglądają dość amatorsko, ale wiedz, że się staram jak tylko mogę.
Na samym początku, chciałabym abyś zapoznał się z regulaminem, ponieważ znajdziesz tam informacje jak i gdzie składać zamówienia.
Regulamin
1. Jeżeli złożyłeś zamówienie i czekasz już dosyć długo (ok. tygodnia) to proszę, abyś NIE pisał komentarzy w innych rozdziałach, tylko cierpliwie poczekał.
Składaj zamówienia w rozdziale ZAMÓWIENIA (numer).
(Mogła zdarzyć się sytuacja, że nie zauważyłam twojego komentarza, więc w takim wypadku proszę o napisanie na pv.)
2. Przyjmuje zamówienia tylko do opublikowanych książek, chyba, że publikacja nastąpi od razu po dodaniu okładki.
3. Tytuł opowieści nie powinien zawierać więcej niż pięć/sześć słów, ponieważ będzie zajmował połowę okładki, co za tym idzie nie będzie wyglądać to estetycznie.
4. Jak składać zamówienia?
1. Tytuł opowiadania
2. Nazwa autora, jeżeli owa ma znaleźć się na okładce. (Raczej powinna się tam znajdować, ponieważ ktoś mógłby "przygarnąć" waszą okładkę)
3. Zarys okładki - co ma się na niej znajdować, jaka kolorystyka itd.
4. Dodatek(?) - jakiś cytat itp.
5. Proszę o używanie okładki przynajmniej dwa tygodnie. (Będę to sprawdzać) Jeżeli nie użyjesz, bądź zdejmiesz ją przed tym czasem, nie będziesz mógł już złożyć zamówienia.
6. Od czasu do czasu, będą pojawiać się rozdziały "Okładki do oddania". Będą to okładki, które robię tak po prostu z nudów. Jeżeli któraś ci się spodoba, to napisz komentarz. Oczywiście tytuł oraz nazwa autora będzie do zmiany.
7. Po ustawieniu okładki w opisie znajdować ma się "Okładkę wykonała @littlejisungie" (BARDZO WAŻNE)
Zapraszam do składania zamówień!
W następnym rozdziale znajdziecie kilka moich prac.
CZYTASZ
WATTPAD COVERS by Littlejisungie
DiversosPotrzebujesz okładki? Trafiłeś idealnie, lecz nie wiem czy moje umiejętności są wystarczające, bo robię okładki od niedawna. Mam nadzieję, że będziecie składać zamówienia, i nie zawiedziecie się ich wyglądem, jeżeli tak się stanie to naprawdę bardz...