🏳️🌈•WariacikXIII
Dziękuje
😊•🏳️🌈Pytanka (Będę od razu odpowiadać) :
1.Przeczytanie jakiej książki(lub książek) zmieniło twoje postrzeganie świata?
~Żadna książka tego nie zrobiła jak do tej pory2.Wyobraź sobie, że na podstawie Twojej postaci stworzony będzie komiksowy superbohater. Jak powinien wyglądać, zachowywać się i jakie supermoce posiadać, by najlepiej oddać Twój charakter osobowość i styl życia?
~To mam wyglądać jak zwykła nastolatka blond włosy, ciemne oczny na sobie czarna bluza z kapturem zakładana przez głowę i czarne spodnie z wysokim stanem i dziurami na kolanach. Raczej zwyczajny wygląd, żeby specjalnie się nie wyróżniać z tłumu.
Zachowanie...hmm niby miła, ale czasem sarkastyczna, pomaga ludziom w trudnych sytuacjach w sumie taka cicha psycholożka xD no i często podchodząca z wyjebaniem do niektórych. Supermoce. Zdecydowanie czytanie w myślach i może znikanie,bo często lubię siedzieć sama czy to w domu, czy na przerwach w szkole, czy gdziekolwiek indziej.3.Jaki jest twój najskuteczniejszy sposób na walkę ze stresem.
Wmawiam sobie, że dam radę i mówię "jebać poprawię" oczywiście to jest do kartkówek, sprawdzianów itp Drugim sposobem na stres jest palenie i nie myślenie o tym, bo co ma być to będzie i tyle.4.Gdyby okazało się, że od tej pory doba będzie mieć aż 25 godzin, na co przeznaczyłabyś dodatkowy czas?
Nie wiem, zapewne na spanie, albo naukę5.Jakie zdjęcia( na którym jesteś, lub które zrobiłaś) jest dla ciebie najważniejsze pod względem sentymentalnym i jaka towarzyszy mu historia.
Wszystkie ściany w pokoju mam obklejone w zdjęciach z ważnymi dla mnie osobami, jednak są najważniejsze trzy zdjęcia o znaczeniu sentymentalnym i okropna historia. Na zdjęciach znajduje się mój malutki piesek...miał kilka miesięcy...i więcej mówić nie będę mówić, bo jak można się domyśleć to niestety ale ta moja malutka słodzinka, którą opiekowałam się jak własnym dzieckiem odeszła....dlatego nie chce tego opowiadać bo odeszła w okropny sposób...i na samą myśl chce mi się płakać, codziennie wieczorem robi mi się smutno, bo dalej nie mogę się pogodzić z jego stratą.6.Gdybyś przez najbliższy rok miała poświęcać na dowolną czynność cały czas,który dziś przeznaczasz na pracę,bez troski o finanse,czym być się zajęła?
Tym co teraz robię i w sumie już odkładam pracę i wszystko na bok,tylko dla tego,że pisze dla was rozdziały i się z nimi nie wyrabiam xD mam za dużo opowiadań i w każdym chcecie nexta, a ja i tak staram się pisać najwięcej jak potrafię,ale pamiętajcie nie jestem robotem,który w każdym momencie będzie tylko i wyłącznie robił to samo,czyli pisał rozdziały,czasem to już naprawdę męczące...i czasem muszę po prostu odpocząć ,ale i tak staram się was wszystkich uszczęśliwiać. W sumie to i tak 80% mojego wolnego czasu poświęcam na pisanie i mam nadzieję,że podoba wam się to co piszę,moje opowiadania i wgl,bo kurde...naprawdę się staram. Dobra nie będę dalej pierdolić xD kolejne pytanie.7.Temat,który ostatnio najbardziej cię ekscytuje i pochłania to...
Tematy o zwierzętach xD np różne rekordy, różne mieszanki,ciekawostki i takie różne,różne,różne xD i historie i legendy o nawiedzonych miejscach, o różnych dziwnych zdarzeniach,nawiedzonych wyspach,budynkach. Ogólnie tematyka paranormalne rzeczy.8.nominuj kogo chcesz
Heheh😈 to teraz na odstrzał idą osoby takie jak▪️Patmage - Specjalnie dla ciebie
▫️Oliwier_Winchester67
▪️@Maciej_Winchester67
▫️Wiktoria_Winchester5
▪️JoConelly
CZYTASZ
Nothing. Nominacje
De TodoWiecie na czym to polega. Chcecie się czegoś dowiedzieć, klikacie w tą książkę i macie info gotowe na tacy (oczywiście jak chcecie więcej można pisać do mnie priv) zwyczajne nominacje o mnie 05.08.2019r~ZAKOŃCZONE!