Quatre

9.3K 66 3
                                    

Yun Ji işe gitmek için çantasını alıp evden çıktı. Yürüyerek otobüs durağına geldiğinde otobüsün yaklaştığını gördü ve yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. "Bugün de geç kalmayacağım" diye geçirdi içinden. Otobüs durakta durup kapıları açıldığında hemen içeri girdi ve kartı okuyucuya gösterdi. Ama nedense  okuyucu kartı okumuyordu. Kartı mı boşalmıştı yoksa? Bir kere daha kartı okuyucuya göstermeyi denedi ama işe yaramadı. Yun ji otobüstekilerden özür dileyip aşağı indi. Ne yapacaktı şimdi? Yürüyerek mi gidecekti oraya? Bir daha işe geç kalamazdı yoksa zar zor geçindiği maaşı daha da azalırdı. Hemen çalıştığı yere doğru koşmaya başladı.
Kulübün kapısına geldiğinde korumalara selam verip hemen içeri geçti ve hazırlanmaya başladı 5 dakikası kalmıştı.
5 dakikada hazırlanıp makyajını yapmıştı. Üzerinde siyah transparan kumaştan göğüs kısmında göğüs uçlarını gizlemek için -ne kadar da iyi(!) gizliyor- küçük elmaslar yerleştirilmiş boyundan bağlamalı bir mayo vardı. Hiç rahat hissetmiyordu ama yapmak zorundaydı. Yavaş yavaş sahneye doğru ilerledi. Sahneye çıktığında her zaman yaptığı gibi etrafına baktı. Direğe yaklaştı. Ellerini direğe yerleştirdi ve kendini direğe sürtmeye başladığı zaman kendi hallerinde takılan insanlardan bazılarının gözleri ona çevrildi. Yun Ji çok utanıyordu. Bu işi yapmaktan nefret ediyordu ama yapmak zorundaydı. Başka bir işte çalışabilecek kabiliyetinin olmadığını düşünüyor ve daha çok üzülüyordu. O dans ederken içeriye  Tae'nın girdiğini ve onu izlediğini bilmeyerek dans ediyordu.

Nude || Kim Taehyung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin