Tae ve arkadaşları, Tae'nın büyük ısrarları sonucu şu an bir striptiz kulubünde oturup içiyorlardı. "Beni engellediğine inanamıyorum." diyerek beyaz şarabından bir yudum alıp barın rahat deri koltuklarından birine oturdu. "Eğlenmek istiyordu, eğleniyorduk. Daha beni dinlemeden o saçma salak bir iddia için çekildiğimiz fotoğraf yüzünden beni engelledi!". Tae gittikçe sinirleniyordu nasıl olur da onu engellerdi ayrıca eğlenmek istemiyor muydu? Eğleniyorlardı. Saçma bir fotoğraf mesaj atmasını engelleyip onu engellemesine neden olmamalıydı. "Neden böyle bir şey yapsın ki? Sonuçta sadece eğleniyormuşsunuz. Ortada bir hoşlantı, beğeni veya aşk yok. Çok tuhaf." dedi J-hope ve garsona el işaretiyle buraya gelmesini söyledi. "Boşverin artık geldi geçti. Biz buraya ne için geldik? Tabi ki de eğlenmeye ve kafamızı boşaltmaya geldik ve o yüzden saçma salak şeyleri kafanızın içinden atın." Garson yanlarına geldiğinde herkes kendine içecek bir şey söyledi ve konuşmaya kaldıkları yerden devam ettiler. "Aslında kızın numarasını verirsen eğer olayı anlatıp engeli kaldırmasını isteyebilirim. Ne dersin?". Tae "Pekala,şansımızı bir deneyelim" diyerek telefonunu eli havada olan Namjoon'a verip oturdukları yerin az ilerisindeki sahneden inen kıza doğru ilerledi. Arkasını döndü ve " Biraz kafamı boşaltmam lazım" diyerek arkadaşlarına göz kırptı.
Kısa bir süre sonra Tae kızın karşısında durup elini tuttu ve çoğu kızın hayran olduğu gülümsemesini takındı. "Güzel vakit geçirip eğlenmeye ne dersin?" Kız, Tae'nın bu sorusuna karşılık bir cevap olarak gülümsedi ve kulağına " Ben eğlenmeye her zaman varım" dedi. Tae kızın elini bırakıp kolunu kızın beline sardı ve bir motele gitmek için dışarı çıktılar.
Namjoon şaşırmış bir şekilde bir telefona bir de kapıdan dışarı çıkan Taehyung ve Yun Ji ikilisine bakıyordu.
"Tae'nın bunca zamandır yazıştığı kız Yun Ji miymiş yani?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nude || Kim Taehyung
FanfictionAloneangel: Hey yakışıklı bana bir fotoğraf atmaya ne dersin ha?