Devamı😂

26 3 0
                                    

11.    Ders esnasında vurgulanan yerleri kaçırmayın.
12.    Dinlerken not alın. En iyi not, en az kelime ile en fazla bilgiyi aktaran nottur. Bu yüzden kendinize has bir şifreleme sistemi kurabilirsiniz.
13.    Özellikle okulda ders dinlerken, kimin söylediğiyle değil ne söylendiğiyle ilgilenin.
14.    Okumaya başlamadan önce hedefinizi belirleyin ve konunun ana fikrini belirlemek için konunun ilk ve son paragraflarına göz atın.
15.    Derslerde işlenecek konulara derslerden önce en azından bir göz atın. Bu beyninizi hazırlayarak konuyu daha iyi öğrenmenizi sağlayacaktır.
16.    Kendi eşref saatinizi fark edin. En verimli çalıştığınız zamanları bulun ve o saatlerde çalışın.
17.    Uykuya dikkat etmek gerekir. Gece ders çalışmayı alışkanlık haline getiren bir kimse çok şey öğrenebilir ancak uyumaksızın sınava gireceğinden “öğrendiklerini hatırlama” yeteneği sınav esnasında zayıf olur.
18.    Hayal kurmak belki de en sık karşılaşılan ders çalışma engelidir. Hayal kurmaya başladığınızı fark ettiğinizde hemen kendinizi frenleyin. Eğer hayallerinizin önüne geçemiyorsanız hayalinize izin verin ve bittiğinde dersinize dönün.
19.    Sağlıklı beslenmeyi ihmal etmeyin.
20.    Sınava çok yakın biz zamanda yeni konu öğrenmeye kalkışmayın. Bu, sınav kaygınızı artıracaktır.

Başarı Sırları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin