-Astăzi,astăzi e ziua cea mare!!,spuse Nina.
-Haide măi Nina .. mereu exagerezi,adauga Kim râzând .
-Nu exagerez,doar că aștept de mult ziua asta.E ultimul an de liceu și am de gând să fac în anul acesta tot ce n-am făcut în toată viața mea, mai pe scurt "să mă îndrăgostesc" .Și să fie pe bune nu pe interes sau doar atracție fizică.Normal contează și atracția fizică contează cam 50% după mine iar bunătatea,simplitatea,caracterul omului te fac să te îndrăgostești pe deplin de persoana respectivă.
Înțelegerea,comunicarea si adevărul este cheia unei relați de durată,frumoasă și nu în ultimul rând plină de dragoste.
-Ai terminatt?? , spuse Kim dânduși ochii peste cap.
-Scuze.. știu că auzi asta zilnic .. De asta Te Iubesc Kim , pentru toate momentele grele sau mai puțin grele în care mai ajuta și mai susținut. necondiționat, te ador pentru tot Kim .Tu nu ești prietena mea cea mai bună,tu ești Sora mea,spuse Nina cu ochii în lacrimi.
-Off prostuță mică.. nu știu ce să mai spun ești unica persoană la care nu pot renunța.Nu numai eu am fost lângă tine in momente grele..și tu ai fost in permanența lângă mine,ajutându-mă la greu,mai ales când a murit mama mea.Ai fost unica persoană pentru care am mai rămas in viață după moartea mamei mele.Tatăl meu la durut fix in c*r de mine și de mama..niciodată nu la interesat de viața mea ,spuse Kim cu lacrimi în ochii..care îi curgeau șiroaie pe fața ei tristă .
-Gataa Kim..termină n-am vrut să ajung aici.Te iubesc .Acum gata avem un autobuz de prins.
Nina era îmbrăcată într-o pereche de blugi scurtă si albă și un tricou mov care dezvăluia o parte din sânii ei,si niște tenesii negri .
Kim era îmbracată într-o fusta aproape până genunchi neagră,o bluză de culoare roz pall și o pereche de pantofi neagră care mergeau de minune cu ținuta ei .
Cum nici una nu împlinise 18 ani nu aveau voie să dea de carnet .. și trebuiau să ia autobuzul .
-Ninaaaaa !!!!! Grăbeștete,pierdem autobuzul, spuse Kim.
-Viiinn,strigă Nina .
Odată ce fetele ajung la autobul constată că doar 2 locuri mai erau disponibile dar în locuri diferitre,deci nu puteau să stea împreună.
-Firar să fie!!spuse Kim încleștându-se gura .
-Nu.i nimic,spuse Nina.
Nina se aseză lăngă un tip drăguț,blond,ochii albaștri și cu o față de cățeluș .
Iar Kim lăngă o fată pe nume Siera care deja o cunoștea deoarece erau în aceași clasă .
Nina se tot holba la tipul de lângă ea admirându.i frumusețea iar în acest timp își spuse în gând "Tu drăguțule..vei fi al meu".
La scurt timp baiatul văzând ca se tot holba la el distruge tăcerea.
-Bună!!!Sunt Justin .
-Bună!Eu sunt Nina,îmi pare bine de cunoștiintă,spuse Nina aproape moarta de emoțile care o cuprinsera din cap până în picioare.
Hei dragi mei..sper că va plăcut acest început de poveste.
Vreau să aud păreri..serios să stiu dacă mai continui sau nu .
Pun next săptămâna viitoare.
Dar dacă mă încurajați poate pun mai devreme.
Cius :-*