Spune odata copilee vrei să leșin ce naiba deja sunt cu gura la suflet :)))
O doamne asta vrea să mă bage în spital .. :)))
-Ai putea să îmi spui unde este baia? Sti .. sunt nou și dabea am ajuns la cantină :))
-Sigur jus, pe aici ! O doamne asta era ? La baie? Serios măă? Asta era?? Nu credd :))
-Mersi mult, auzi Nina ..mai putea ajuta să îmi găsesc clasa? , spuse Justin chicotind !
-Sigur jus,acum haide să terminam micul dejun ! Pormă mergem la ore .
Nina povestește !
OMG e atât de adorabil când mănâncă,laș putea privi non-stop , jur ..desigur dacă aș putea.
Desigur n.are habar ce mănâncă :)) și eu n.am de gând să îi spun . Ninaaa !! Trezeștete.. băiatul asta are ceva ciudat..simt asta. Nu încerca nimic,pur și simplu îl duci la clasa lui și gata ,termini cu el ! Nu vezi are ochii prea blânzi ..și verzii deciiii!!! Și acu încearcă să nu te mai binoclezi la el ! , spuse conștiința mea..mda stupida conștiință !
Mă faci stupidă? Da fă te fac ! N.ai idee cu cine te pui!! Serios? Sigur că am idee , doar ești conștiința mea,proasto! :))
-Nina,am ceva pe față ?
-Ce? Nu ! De ce ai crede asta? , în afară de doi care mă înnebunesc .. și perfecțiunea întruchipată,îmi spun singură.
-Ehh mi sa părut , atunci :))
-Ce ți sa părut jus?
-Ca te uiți cu niște ochii..mai ciudați pentru mine.. nimeni nu m.a mai privit așa..
-La ce te referi ? •.. ce tot zice asta? :-??
-păi eu cred că te.ai uitat cu dragoste/afecțiune..ști tuu..dastea.
-Âmm pai daca prim privirea mea de 'o doamne cum poate să mănânce aia' Înțelegii afecțiune , e nașpa ! :)) , sigur e de la mâncare jus!:))
-Ai dreptate :))) Mâncarea de vină, spune jus roșu aproape la față. •
*Ding-Dong*
*S.a sunat*
-Urăsc astaaa,spun eu!,acu haide jus să îți găsim clasa !
-O da! Clasa mea. Termina de spus asta și îmi înmânează o foaie în care scrie la ce clasă este el..Nu termin de spus ceva când observ că ..
* Gata și cu capitolul acesta.. sincer aș cam vrea să nu mai continui cu această poveste. Chiar vreau să aud păreri..serios..măcar 2-3 .. Durează un minut.. vă rog copi !
Ne vedem săptămâna viitoare.
See yaa <3