Faycal gaat naar zijn voetbalclub in Marokko hij krijgt ruzie want ze zijden lelijke dingen tegen hem en ze ging Faycal ook slaan toen is Faycal weg gelopen en toen ging hij zijn beste vriend Nabil Dirar bellen en toen ging Nabil opnemen hij zij hè Faycal toen ging Faycal uitleggen aan Nabil toen zijn Nabil waarom deden ze dat en Faycal zij ik weet het niet en Toen ging Faycal huilen en Toen zij Nabil Faycal toch en vroeg of hij het leuk zou vinden of ik naar Marokko kom en toen zij Faycal ja ik ga de eerste vlucht naar Marokko meteen boeken en ik moet je nog iets zeggen wat wil je zeggen Nabil dat ik van Je hou Faycal echt ik hou ook van jou Nabil ik ga de vlucht boeken die naar Marokko gaat vliegen oke als er iets is bel maar hè Faycal natuurlijk doei lieverd doei schatje zijden Nabil et Faycal tegen elkaar toen ging Faycal ophangen 3 uur later gaat Faycal Nabil ophalen op Casablanca airport en Toen Nabil Faycal Zag ging hij meteen naar Faycal Toe en gaf Faycal een knuffel en zij heb je me gemist natuurlijk Nabil toen Nabil et Faycal in de auto Van Faycal gaf Faycal Nabil een kus op zijn lippen en toe gingen ze naar Faycal zijn huis en toen vroeg Nabil aan Faycal wat is er is gebeurd en toen ging Faycal het aan Nabil uit leggen en toen zij Nabil aan Faycal waarom zijden ze dat en toen zij Faycal ik weet het niet en Toen vroeg Faycal aan Nabil of hij in zijn armen mag liggen en Toen zij Nabil Natuurlijk mag dat en toen ging Faycal in zijn armen liggen en toen was Faycal snel in de armen van Nabil in slaap gevallen en toen gaf Nabil Faycal een kus op zijn haren en na 4 uur was Faycal waker geworden en toch bleef hij in Nabil's zijn armen liggen want de fijnste gevoel is verliefd zijn.
JE LEEST
Nabil et Faycal
Fanteziehun 2 zijn voetballers van de marokkaans elftal Nabil en Faycal zijn mijn favoriete spelers van de marokkaans elftal