အပိုင္​း>၄<

3.6K 131 22
                                    

" အယ္... ​ေပး​ေပး ငါ့ဟာ​ေ​တာ့မဟုတ္ဘူးဟ အ​​​ေစာကတ​ေ​ယာက္ဟာထင္တယ္ "

​​​အိျဖဴမလွမ္​း​ေပးလာတဲ့ စာအုပ္​​ေလးကို ​ေနာက္​သူနဲ႔​ေတြ႔ခဲ့ရင္​ျပန္​​ေပးမယ္​့​ေပါ့ဆိုၿပီး ​ဝတီလဲ အိတ္​ထဲကိုသာ ထည္​့ၿပီး ကန္​တင္​းဘက္​ကိုပဲဆက္​​ေလ်ွာက္​သြားလိုက္​တယ္​....

ကန္​တင္​းဘက္​​ေရာက္​​ေတာ့ အတန္​းခ်ိန္​​ေတမို႔ထင္​တယ္​ လူကသိပ္​​ေတာင္​မ႐ွိ ​ေတြ႔တဲ့ခံုမွာပဲ ဝင္​ထိုင္​လိုက္​ၿပီး...

" ​ေ႐ွး ဘာစားမွာလဲ😃"

" ႐ွမ္​း​ေခါက္​ဆြဲပဲ အ​ေအး​ေရာ "

" အင္​း...အင္​း "

သူမ်ား​​ေတလို တႁပြတ္​စ္​ ျပြတ္စ္ ​​​ေအာ္​မွာတာ ဝတီကလံုးဝမႀကိဳက္​လို႔ အိျဖဴကအျမဲ ကိုယ္​တိုင္​ထၿပီးသြားသြားမွာ​ေပးတာ ၿပီးရင္​ စားထားသမ်ွက ဝတီ႐ွင္​းရၿပီ​ေလ အျမဲပါပဲ အဲ့အိျဖဴမ သူ႔​ေမြး​ေန႔​ေတာင္​ ​ေကြၽးျခင္​မွ​ေကြၽးတာ ....

" ရၿပီ ​ေ႐ွး ဟီး...😁 "

" ဘာမွ ဟီး..မ​ေနနဲ႔😒 ဒီ​ေန႔​ေရာ မုန္႔​႔ဖိုးမပါတာလား ပိုက္​ဆံအိတ္​က်န္​ခဲ့တာလား "

သူ႔ရဲ႕မူလသံုးစကား၂မ်ိဳးကိုရြတ္​ျပၿပီး​ေမးလိုက္​မွ အ​ေစာကဟီး​ေနတဲ့႐ုပ္​က မဲ့ရြဲ႔ကုန္​ကာ..

" 😕အမယ္​.... မ​ေျပာပါဘူး​ေနာ္​ အဲ့လို​ေတ "

" ​ေဟာ.... ဒါဆို ကိုယ္​့ဘာသာ ဝယ္​စား​ေတာ့မယ္​​ေပါ့​ေလ😄"

" အဲ့...အဲ့လိုလဲမဟုတ္​ဘူး​ေလ ဟီး....😁 ငါ့ကိုဝယ္​​ေကြၽးလို႔​ေျပာမို႔ 😚"

" ​ေအာ္​ ​ေအးပါ😒ဒါက စကားအသစ္​​ေပါ့​ေလ "

အတန္​းထဲက ကိစၥ အဝဝကို အိျဖဴမ မသိတာမ႐ွိ ဝတီ့ကို ​ေဖာက္​သည္​ခ်​ေနတုန္​း မွာထားတာ​ေတြ ​ေရာက္​လာတာနဲ႔....

" အစားအရင္​စားမယ္​အိျဖဴ​ေရ ၿပီးက် တ​ေနကုန္​ထိုင္​​ေျပာျပ ဟုတ္​ၿပီလား "

" ​ေအးပါ ငါလဲ ဗိုက္​ဆာ​ေနတာ "

.....🍜🍝☕🍶.....

* ​စစ္​တို႔က်အတန္​းတက္​ၿပီး ​ေ႐ွးတို႔ၾကဘာလို႔ကန္​တင္​းသြားၾကလဲမ​ေမးပါနဲ႔ ​ေ႐ွးတို႔က အတန္​းလစ္​လာတာပါ မနက္​က​ေန
ည​ေနထိသူ႔အခ်ိန္​နဲ႔သူအတန္​းက
ဆက္​တိုက္​ပါ *

Romantic Love DicitonaryWhere stories live. Discover now