Roommates

893 69 5
                                    

Dovolte mi říci, že jsem nikdy předtím nemyslel, že bych mohl být homofób. Na střední škole jsem měl kamaráda, který byl gay. Nikdy jsem se, kvůli tomu že chodil s klukama, necítil divně. Takže všechen tenhle povyk přichází úplně od nikud.

Keith je můj spolubydlící něco přes rok a hned poprvé když jsem ho viděl, jsem tak nějak tušil, že je gay. Vím, že není správné někoho škatulkovat ... a už vůbec ne podle vzhledu. Ale v tu dobu to byl prostě kluk co nosí crop topy, make up a lakuje si nehty.

Nějakým způsobem jsme se s Keithem tak moc spřátelili, že o tom teď můžeme dokonce žertovat. Někdy předstírá, že se mnou flirtuje a já zkušeně oplácím, mám to v povaze. Jsem hetero a Keith to ví. Necítím se nějak 'ohrozeně', když se mnou flirtuje. Říká, že většině hetero klukům to vadí.

Problémy začali kvůli jiným věcem. Keith si sebou občas do pokoje vodí kluky. Ze začátku jsem si myslel, že mi to nějak nevadí. S kým si tehle Mullet spí, není moje věc. Obvykle je dostatečně diskrétní, že nevidím ani neslyším nic, co bych vidět nebo slyšet nechtěl. Ale z nějakého důvodu jsem se nedávno začal cítit divně, i když ho jen třeba vidím s ostatními kluky.

Nevím, kdy to přesně začalo, ale na jeden z Keithových 'úlovků' opravdu nezapomenu. Vysoký kluk s atletickou postavou z vyššího ročníků, bílé dlouhé vlasy a neskutečně bledá, až lehce fialová, kůže. Lotor. Vidět ty dva jak se osahávají a líbají na gauči ... nevím jak popsat, co všechno jsem v tu chvíli cítil. Až jsem měl pocit, že se snad pozvracím. Keith byl v rozpacích, nečekal mě tu tak brzo. Řekl jsem mu, že je to v pořádku. Bylo mi asi stejně trapně jako jemu.

Hned poté jsem se cítil příšerně za to, jak moc znechucený jsem byl. Nemám jediný důvod, proč bych tak měl reagovat! Myslel jsem si, že mě možná překvapili a proto jsem tak zareagoval. Ukázalo se, že to není pouze jednorázový skrat. Pokaždé, když tu Keith někoho má, je mi z toho zle a přeju si, aby ta osoba odešla. I když si to nechci představovat, nemůžu přestat myslet na to, co s ním asi dělají. A to je to jen pár kluků, se kterýma sem tam laškuje. Nevím co budu dělat, až začne s někým z nich chodit.

Keith si toho začíná všímat a docela se to negativně odráží na našem přátelství. Jednou jsem zase dorazil na pokoj v tu chvíli, když jeden z nich odcházel. Poznával jsem ho, svalnatá postava, bílo-černé vlasy, umělá ruka, myslím že se jmenuje Shiro. Keith o něm párkrát mluvil. Snažil se ke mně být zdvořilý, ale skončilo to tak, že jsem se k němu choval hrubě. Už si nepamatuju co přesně jsem řekl, ale všem muselo být jasné, že jsem byl naštvaný.

Když Shiro odešel, Keith už stál u mě se skříženýma rukama a propaloval mě nechápavým pohledem. Ptal se, proč jsem se choval jak úplnej kretén. Nevěděl jsem co na to říct. Pak se mě ale zeptal, jestli mám problém s tím, že spí s ostatníma klukama. Hned jsem mu odpověděl že ne ... tedy, spíš jsem to na něj zařval. To vypadalo, že ho z nějakého důvodu naštvalo ještě víc. Řekl mi, že si nemůžu stěžovat, jelikož on tu taky musel trpět tu mojí, cituji, aféru. Na začátku našeho společného sdílení pokoje, jsem chodil s Allurou. Po měsíci jsem to ukončil a s níkým jiným jsem od té doby nebyl.

Nakonec jsem ho odbyl s tím, že jsem neměl nejlepší den a že je mi opravdu jedno s kým spí. Na to se Keith urazil a oznámil, že odchází za Mattem. Matt je brácha Pidge, naší kámošky a spolužačky, a je v ročníku s Shirem a Lotorem. Než za sebou nasupěně zabouchl dveře, ještě mi z nějakého důvodu oznámil. "Takže bude v pořádku když se sním vyspím, do té doby, dokud nebudu tobě na očích, že?" Nebo něco na ten způsob. Zařval jsem na něj že to není moje věc, ale pochybuji že mě slyšel. Bohužel jsem na to co řekl nemohl přestat myslet.

Roommates | Klance FFKde žijí příběhy. Začni objevovat