🍰 ᴘᴇʀsᴏɴᴀᴊᴇs 🍰

151 14 1
                                    

🍰• ──────────── •🍰

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

🍰• ──────────── •🍰

▓ 🌙 ETHAN BARTOLY🌙 ▓

〘✎〙— ᴇᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴠᴇɪɴᴛᴇ ᴀñᴏs.

〘✎〙— ᴀ sɪᴍᴘʟᴇ ᴠɪsᴛᴀ, ᴇs ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴘᴇᴄᴜʟɪᴀʀ sᴇɴᴄɪʟʟᴇᴢ, ʀᴀᴢᴏɴᴀ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴍᴜʏ ʟóɢɪᴄᴀ, ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴜɴᴀ ᴅᴇᴄɪsɪóɴ, ᴀúɴ ᴀsí..ᴄʀᴇᴇ ᴇɴ ʟᴀ éᴛɪᴄᴀ ʏ ʟᴀ ʜᴏɴᴇsᴛɪᴅᴀᴅ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴠᴇᴄᴇs ᴘᴇϙᴜᴇ ᴅᴇ sᴇʀ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ sɪɴᴄᴇʀᴏ. 
ᴘʀᴇғɪᴇʀᴇ ᴇsᴛᴀʀ ʀᴏᴅᴇᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴘᴏᴄᴏs ᴀᴍɪɢᴏs, ᴘᴇʀᴏ sᴀʙᴇ ᴄᴏɴsᴇʀᴠᴀʀʟᴏs ᴅᴇ ᴜɴᴀ ғᴏʀᴍᴀ ɪɴᴄʀᴇíʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴇᴀʟ. sɪ ɴᴏ ʟᴇ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀs, sᴇʀá ᴛᴏʟᴇʀᴀɴᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ϙᴜᴇ sᴇ ᴄʀᴜᴄᴇ ᴇɴ sᴜ ᴄᴀᴍɪɴᴏ, ᴊᴜsᴛᴏ ᴇ ɪɴɴᴏᴠᴀᴅᴏʀ, ᴇᴛʜᴀɴ ᴇs ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ʟɪᴅɪᴀʀ ᴄᴏɴ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟɪᴅᴀᴅ ʏ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ʀᴇᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ʟᴏs ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍás.
ᴘᴇʀᴏ ᴛᴀᴍʙɪéɴ ᴇs ᴀʟɢᴏ ᴇxᴄéɴᴛʀɪᴄᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴄᴏɴғɪᴀɴᴢᴀ ᴇsᴛá ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ, ᴘᴜᴇᴅᴇ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ᴜɴᴀ ғᴀᴄᴇᴛᴀ ᴇɢᴏᴄéɴᴛʀɪᴄᴀ ᴏ ᴅᴇ sᴜᴘᴇʀɪᴏʀɪᴅᴀᴅ.

〘✎〙— ᴍᴜᴇsᴛʀᴀ ᴜɴ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ ɪɴᴛᴇʀés ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴏs ʟɪʙʀᴏs ᴀɴᴛɪɢᴜᴏs, sᴜᴇʟᴇ ʟᴇᴇʀʟᴏs ᴇɴ sᴜ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ʟɪʙʀᴇ, ᴅɪsғʀᴜᴛᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴜɴᴀ ᴛᴀᴢᴀ ᴅᴇ ᴄᴀғé ᴘᴏʀ ʟᴀs ᴍᴀñᴀɴᴀs, ᴀúɴ sɪ ɴᴏ ᴇs ɴᴇᴄᴇsᴀʀɪᴏ. ᴀ ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ᴛᴏᴄᴀʀ ᴅɪᴠᴇʀsᴏs ɪɴsᴛʀᴜᴍᴇɴᴛᴏs ᴍᴜsɪᴄᴀʟᴇs, ɴᴏ sᴇ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀ ʙᴜᴇɴᴏ ᴇɴ ᴇʟʟᴏ. ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ, ʟᴇ ᴅɪsɢᴜsᴛᴀɴ ᴍᴜᴄʜᴏ ʟᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ϙᴜᴇ ᴘᴏsᴇᴇɴ ᴇsᴄᴀsᴀ ᴇᴍᴘᴀᴛíᴀ

〘✎〙— ᴇᴛʜᴀɴ ᴇs ᴜɴ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴅᴇ ᴀᴘᴀʀɪᴇɴᴄɪᴀ ʏ ʀᴀsɢᴏs ғɪɴᴏs, sᴜ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴇs ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴇsʙᴇʟᴛᴏ, ᴅᴇ ᴛᴇᴢ sᴜᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘáʟɪᴅᴀ, ᴘᴀʀᴇᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴀsɪ ᴇɴғᴇʀᴍɪᴢᴀ, sᴜ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ᴇs ᴇsᴛʀᴇᴄʜᴀ ᴘʀᴏᴘᴏʀᴄɪᴏɴᴀɴᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴏs ɪɴᴄᴏɴᴠᴇɴɪᴇɴᴛᴇs ᴀ ʟᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴇsᴄᴏɢᴇʀ ᴜɴ ᴘᴀɴᴛᴀʟóɴ ϙᴜᴇ sᴇ ᴀᴅᴇᴄúᴇ ᴀ ʟᴀ ᴍɪsᴍᴀ. sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴇs ᴅᴇʟɢᴀᴅᴏ, ᴛᴇʀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴ ᴍᴇɴᴛóɴ ғɪɴᴏ. sᴜ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ᴇs ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ᴀᴢᴀʙᴀᴄʜᴇ, ᴄᴜʏᴀs ᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴄɪᴏɴᴇs sᴏɴ ʙʟᴀɴᴄᴀs. ᴅᴏs ғʟᴇᴄᴏs ᴅᴇ sᴜs ʜᴇʙʀᴀs ᴄᴀᴇɴ ᴘᴏʀ ᴀᴍʙᴏs ᴄᴏsᴛᴀᴅᴏs ᴅᴇ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ, ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴇɴᴅᴏ ʟɪɢᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴜs ᴏᴊᴏs ᴄᴏʟᴏʀ ᴀᴠᴇʟʟᴀɴᴀ. sᴜᴇʟᴇ ʟʟᴇᴠᴀʀ ʀᴏᴘᴀ ᴄᴇñɪᴅᴀ ʏ ᴇxᴛʀᴀñᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ sɪᴇɴᴛᴇ ᴄóᴍᴏᴅᴏ ᴜsáɴᴅᴏʟᴀ.

🍥P a s t e l  L o v e → RolePlay Yaoi🍥✖PAUSADO✖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora