Váratlan fordulat

446 11 0
                                    

Hova hova? Minek ez a glanc?- kérdezte Gizel gúnyosan.
Hope elgondolkodott rajta hogy, összeszedje-e a bátorságát és megmondja neki amit őszintén gondol vagy tűrje e még egy kicsit a dolgot hiszen nemsokára már Aarennel lehet.
Ddddd...dolgozni megyek.-mondta Hope dadogva majd kiviharzott Gizel mellett az ajtón.
Helga már várta az autóban hogy , a templomhoz siethessenek.
Na végre! Azthittem itt őszülök meg.. -mondta Helga szarkasztikusan majd beindította a kocsit.
Már nagyon izgulok, de van egy olyan érzésem hogy el sem jön... -mondta Hope
Ha nem jön el én gondoskodom róla, hogy többet egy szava se lehessen hozzád-kuncogott Helga gonosz mosollyal az arcán.
Megérkeztek. Hope nagy kék szemei ragyogtak miközben a templomra nézett. Tudta hogy életében egy újjab fejezet nyílik.
Eközben egy fekete limuzin parkol le az út másik oldalán. Két fickó száll ki belőle, az egyikük magas, barna hajú és fekete öltönyt visel,ő egyből bemegy a kis templomba, a másik egy alacsonyabb, szemüveges és göndör hajú ,kockás ingben elindul a két lány felé. Majd a pap is csatlakozik hozzá.
Sziasztok a nevem Carter szólal meg a srác fennhordva az orrát.
A lányok meg sem tudtak szólalni, a pap egyből közbevágott.
Sietnünk kell, nincs időnk a bájcsevejre.
Helga furcsa szemekkel nézett majd megkérdezte
Te ki vagy?
Aary ügynöke személyesen,tudhatnád.. mondta fennhangon
Chhh mégis honnan kéne tudnom egy magadfajta hobbit nevét? Kérdezte szarkasztikus arckifejezéssel Helga
Hope elmosolyodott, majd a pap megint közbeszólt
Mint mondtam előbb is, nincs időnk a fecsegésre, gondolom ti vagytok a tanúk.
Majd átadott nekik két nyilatkozatot hogy írják alá,sürgetve őket. Így ezt nem tudták elolvasni.
Ezt követően mind beindultak a templomba, de mielőtt beléptek volna Hope felvette a fátylat.
Helga és Carter elfoglalták a helyüket az oltár két szélén mérgező pillantásokat vetve egymásra. Rajtuk kívül senki sem volt a templomban csak a pap és a síri csend.
Hope bevonult és szembe állt Aarennel. A pap elkezdte a szertartást amikor Aaren megszólalt hogy csak essünk a végére. Miután mindketten igent mondtak Aaren leemelte a fátyolt, hogy megcsókolhassa Hopeot.
Majd ránézett és eltolta magától.
Te ki vagy?!!!
Hiszen ez nem is Aaren nézett Hope óriási szemekkel. Miközben ezt kimondta Aaren megszólalt.
Az én nevem Aaron Blackwell, nem Aaren. Carter mit műveltél?! Kérdezte Aaron mérgesen.
Ééén... é.. sajnálom Aary, gyorsan kellett átnéznem a papírokat.
Mi a franc? Mondta Helga tátott szájjal
Ez így nem jó, valamit tenni kell. Tanakodtak mind a ketten,majd egyszerre megszólaltak
Vállni akarok!
A pap megrázta fejét. Nem lehetséges, 6 hónap után kérvényezhetik a válást.
Tudja hogy ő kicsoda?! Kérdezte Carter nagy hangon
Ő Aaron Blackwell, mondjon egy árat-hozzá tette.
Sajnos semmilyen pénz összeg nem írja felül a törvényeket Amerikában. Ez után elköszönt és kiviharzott a templomból.
Aaron,Hope,Carter és Helga ott maradtak...

HopeWhere stories live. Discover now