Buna, eu sunt Roxana si am 15 ani, sunt ciudata liceului si sunt mereu jignită. Dar CreepyPasta mi-a schimbat viața ....
Pov. Roxy
Ma trezesc cu ajutorul alarmei care sună de 15 min încontinuu, apoi o opresc ma duc îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac cu..
.. cobor jos și ma duc si îmi i-au ghiozdanul, ma încalț cu converși mei negri si am plecat spre liceu. ( Am uitat sa menționez ca părinți mei au fost omorâți de Jeff The Killer)
*După ce ajung*
Acum intru pe poarta liceului si ma întâlnesc cu bff-ul meu Bianca .
Eu: Hey Bibi
Bia: Hey Rox, mergem in clasa?
Eu: Dap, hai.
~Pe coridorul liceului ma întâlnesc cu curva liceului Madalina si cu slugile ei Miki si Andreea~
Madalina: Da-te din drum târfă
Eu: Cred ca ai încurcat locurile.
~Ea îmi dă o palmă peste față de mi-a rămas urmă, atunci nu am mai suportat si am luat-o de gulerul cămăși sale descheiat la primi 2 nasturi si am dat -o cu spatele de dulapuri apoi i-am dat un șut in abdomen, si vr sa trec dar Miki se pune in fata mea gata să dea drumul la ciocănitoare dar i-am zis~
Eu: Hai spune ceva ca primești si tu o porție.
~S-a dat la o parte și am plecat in clasa si am așteptat să vină profesorul~
*După ore*
~ M-am oprit pe o bancă din parc, apoi s-a auzit ceva din tufisuri~
Eu: Cine e acolo?
~ Apoi simt o lamă rece pusă la gâtul meu~
???: Sunt coșmarul tau.
Va urma ......