Másnap reggel [kutyanév] bájos ugatására keltem, megsimogattam az ágyban, kicsit megdögönyöztem, majd elkezdtem készülődni. Fogmosás közben egy üzenet érkezett:
"kéne egy kis segítség a barátodhoz, várlak 8-kor a városházánál... csináltam egy eseményt is facebookon."
Miután a fürdőben elkészültem, öltöztem és mentem az idegen elé.Álj, álj, álj.... gyerekek! ha egy idegen ír nektek hogy találkozni akar, sose menjetek bele, az olyan pedofilok mint Shrine és én csúnya dolgokat tesznek a gyerekekkel. Bővebben a "hogyan verd a gyereket?" C. Bestsellerben...
-majd jövök [kutyanév], viselkedj!
Becsuktam magam mögött az ajtót és útnak indultam. -vajon ki lehet az? Vajon mit akarhat?- ezek a gondolatok foglalkoztattak.
Lassacskán oda is értem, ahol egy afgán férfi fogadott, aki otthon hagyta a 4 C vitamint.
-ööhhhm, maga lenne Fekete Dákkó?
-nem, én Abdul vagyok, Fekete Dákkó a sikátprban várja.
-ööhm, köszönöm...-indultam a sikátorba.
Sötét volt. Mintha a Kossuth utcán mentem volna végig, féltem. Egy fekete takonytorony hegyesedett fel, és öltött alakot.
-csá genya
-akurva, kérhetek autógrammot Venom úr!?? El se hiszem!!!
-persze, egy ilyen aranyos arcnak mint te [név], bármikor.
-köszii, imádlak!!
-ahhw, köszi, de nem ezért hívtalak. A világ sorsa múlik rajta. Jézusról van szó. A prófécia azt írja a: "... s lő a Boros köcsög, kinek szakálla mint fallosza. Az n betűs szó takonnyal, élvezkedik a habokban. Mert midőn vala egyszer... hogy megmenték a genyótol a naprendszert..."
-he?
-össze kell kapcsolódnom Jézussal, elfogadod ezt a küldetést??
- A: még jó, Haver!
B: bocs, de nem..B:
-de, segítesz, ez nem így működik [név].
-jó, ne haragudj, tudom, a főhős elfogadja... szóval menjünk vissza az időben.... jhaaa, its Rewind Time!A:
-tudtam hogy számíthatok rád, annyira imádlak [név]!
Ekkor megölelt, megölelt, de nem mászott belém ... de éreztem, éreztem hogy fontos neki mindaz, amit teszek.
-tudod... Venom... te egy nagyon jó Szimbi-cimbi vagy. Nem tudom elhinni, de Venom... Én....
-igen?
-együnk már valamit, éhes vagyok lol
-ok, ismerek egy kínai éttermet, néha ott van Pico.. tudod, a Boku no Pico-ból.
-király, menjünk.
Venom megragadta a kezem, amit nem mostam meg pisilés után. Sétáltunk, és megbeszéltük, hogy találjuk meg Jézust. Olvassuk a Jézus Naplóját, szóval tudtuk hogy hol van, és tudtuk hova vezet a portál. Így hát az étterem felé bementünk az OBI-ba, egy dobozért.
Az ltterembe értünk, leültünk az asztalhoz a kész és ínycsiklandó kajánkal, aminek röktön neki láttunk.
-a ház ajándéka Venom úrnak, és [név] [hölgynek/úrnak]. Amikor távott, a pincér egy cetlit tett a zsebembe amit nem vettünk észre az ingyen kaja miatt. Egy tál macska-spagetti volt. Egymásra néztünk, majd nekiáltunk megenni.
Véletlenül, ugyanazt a szálat keztük el szívni. Egyre közelebb kerültünk... és összeértek az ajkaink, kissé megszeppentünk, majd elvörösödve elhátrálunk. Ám visszanéztünk egymásra... egy szó... csak egy szó volt ami elhangzott....
...No Homo....
YOU ARE READING
A te Tindered [BEFEJEZETT]
Romancecsomó valaki x reader genyó van, itt a sajátom dab iratkozzatok fel Pewdiepie-ra