The End

252 24 3
                                    

Felnyitottam a szemem, és a szobámban találtam magam, de valami más volt. [Kutyanév] felugrott mellém, és nyalogatni kezdte az arcom. Kimentem az utcára. Másol is így tettek, és tekintetük egy égben lebegő szigetre vetették. Az égből csata hangjai zengettek.
Futottam a szigetfelé. Az eggyik sarkon láttam parkolni egy űrhajót. Beszálltam, majd a kormányhoz ülve megpróbáltam felemelni a hhajót. Rábasztam eggyet a műszerfalra, és már be is pöccent a téma. Összevissza rángattam mindent, mint egy buz... homoszexuális, és valahogy felkentem a témáta a szigetre.
Párhuzamosan kicsaptam, és rohantam ki az ajtón. Egy fal mellett Jézus feküdt, félig felülve, és körbe vették többen is. Mindenki szomorúnak tűnt. Ekkor megláttam a kesztyűt a kezén. Szememből könnyek hullottak, és fuzottam ahogy csak bírtam. Venom észre vett, és kezével elkapott.
- [Név], én.. sajnálom... feláldozta magát. Jézus egy hős.
- NEM LEHET! -fakadtak belőlem az érzelmek.
- [Név].. ha jól hallottam, így hívnak. Mária Magdolna vagyok. És szerettem őt. Mint mindnyájan itt. De sajnos ez csak így volt lehetséges. Nem tudod megmenteni.
Elkeseredtem, de elfogadtam a sors fintorát. Szomorúan OrangeJusticeoztam egy kicsit, a tisztelet adás miatt, majd az emberek oszolni kezdtek.
Venom felkapta Jézus testét, és követett minket.
A csoport másikfeléből beszélgetést hallottam.
-... és a kupakokat ki viszi vissza? -kérdezte Shrine
-nem szívesen vállalná ezt el bárki. - felelt Paradicsomfej.
Áttvágtam a tömegen - Én vállalom!
- tényleg? - kérdezte Shrine
-persze, Jézusért megteszem. Egyébként [Név] vagyok.
-örvendek, a nevem Shrine. De gyere velem leszállás után.
Arcomon egy gyenge mosoly pompázott egy percre, de aztán keserű kormor vette vissza a helyét.
A leszállás után követtem Shrine-t, egy egy fura géphez vezetett, majd egy jointot adott.
-ha beleszívsz, tovább utazol az időben, és a végén vissza ide.
Határozottan bólintottam, majd egy mélyet szívtam a cuccba.
- ezt érted teszem... -suttogtam magamban majd eltűntem.

-visszatérés: 3... 2... 1... És! - számolt vissza Shrine
A gép platformján semmi és senki nem tért vissza. Hirtelen valaki berúgta az ajtót.
-ne is keressétek - szolt Venom - [Név] Jézussal maradt. A multban. És mostanra már eléggé idős.
-mit mondott??
-áttadta ezt - mutatta fel Venom a [a legközelebbi tárgy jobbra + t], amit tőlem kapott. - ma két barátot is elvesztettünk. De erősnek kell maradmumk. A hajók nem a vihar miatt süllyednek el, hanem mert a kapitány nem tudja a vihart kezelni...

A te Tindered [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now